Hvor gammel er din mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.601 visninger
58 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Honningblomst

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

RumlesMor

Mine holder ca 1 år ad gangen....jeg sværger til Samsung, men har alligevel haft Nokia et par gange. Men de holder aldrig et år. He he.

Anmeld

11. marts 2010

LRJ

Jeg plejer at skifte mobil hvert 6. månede men ikk for en billigere model, men til den jeg li vil have på det tidspunkt   og min er 5 mdr  nu og er en Nokia - som jeg faktisk er ok tilfreds med li nu

Anmeld

11. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA... Jeg sad også lige og studsede over det, i rabatten...

Jeg skifter ofte telefon mindst 1-2 gange om året. For det første så kommer jeg til at smadre dem og for det andet, så taler jeg for 200 kr om måneden, så det er ofte jeg har lyst til at købe ny telefon når mine håndjern de bliver opløst

Men jeg gider ikke at bruge rigtig mange penge på det, så det er sjældent at jeg gir mere end 6-700 kr for en telefon, når jeg køber en

Men jeg er nu ret tilfreds med den jeg har ligenu.

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Jeg plejer at skifte mobil hvert 6. månede men ikk for en billigere model, men til den jeg li vil have på det tidspunkt   og min er 5 mdr  nu og er en Nokia - som jeg faktisk er ok tilfreds med li nu

Grunden til jeg venter 6 mdr. er fordi jeg jo har abonnement og dermed igen kan købe en ny...og jeg er dælme for nærrig til at give en formue..

Næste gang skal jeg have den der Aino..

Anmeld

11. marts 2010

LotteGabriella

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

Før  hen skiftede jeg mobil hver ca. 3-6 mdr. og købte altid UDEN abonnement Nu har jeg ikke lige så mange penge, så derfor går der vel ca. 1 år og det er med håndjern via Telmore

Jeg er både til Nokia og Sony Ericsson og har også prøvet Samsung, som ikke lige er mig...lige nu har jeg en Nokia som snart er 1 år

Anmeld

11. marts 2010

LRJ

Eva skriver:

Grunden til jeg venter 6 mdr. er fordi jeg jo har abonnement og dermed igen kan købe en ny...og jeg er dælme for nærrig til at give en formue..

Næste gang skal jeg have den der Aino..

Har os abonnement på min, men den kostede 3000 med abonnement i oktober men skal slet ikk have en så dyr telefon næste gang  

Men havde os kigget på den men fik af vide at den ville være for dårlig til mig

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Min mobil er 3½ år og den kan snart ikke mere... desværre har ellers været så glad for den...

men nårman ikke kan regne med uret, se hvem der skriver og ringere mere ja så er det vist ved at være tid til at skifte...

nu kan jeg bare ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Har os abonnement på min, men den kostede 3000 med abonnement i oktober men skal slet ikk have en så dyr telefon næste gang  

Men havde os kigget på den men fik af vide at den ville være for dårlig til mig

Jeg skal bare have en med kamera som er godt og så ellers god til sms...og så skal den ikke være dyr, for der sker altid noget med den...er ikke god til at passe på sådan en..

Anmeld

11. marts 2010

*A*

Jeg skifter mobil ca. hvert 1½ år. Jeg sværger til SonyEricsson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.