Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver: Jeg ved det ikke... plejer bare at vælge en når jeg står i butikken...havde set på den der Aino, men kommer an på prisen og om der er godt kamera i.. sidst blev det en øko-grøn hvid mobil.. vil gerne have hvid igen... Hvad med dig? Knus..
Jeg ved det ikke... plejer bare at vælge en når jeg står i butikken...havde set på den der Aino, men kommer an på prisen og om der er godt kamera i.. sidst blev det en øko-grøn hvid mobil.. vil gerne have hvid igen...
Hvad med dig?
Knus..
Hej
Der er et 8,1 megapixel kamera i sony ericsson aino
Så det skulle da tage nogle udemærkede billeder ud fra dette
mvh Michael
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michael healer skriver: Hej Der er et 8,1 megapixel kamera i sony ericsson aino Så det skulle da tage nogle udemærkede billeder ud fra dette mvh Michael
Tak.. ja, den skulle nok lige kunne dække mit behov..
Grunden til jeg venter 6 mdr. er fordi jeg jo har abonnement og dermed igen kan købe en ny...og jeg er dælme for nærrig til at give en formue.. Næste gang skal jeg have den der Aino..
Grunden til jeg venter 6 mdr. er fordi jeg jo har abonnement og dermed igen kan købe en ny...og jeg er dælme for nærrig til at give en formue..
Næste gang skal jeg have den der Aino..
Jeg skifter også mobil hver 6. måned... jeg har et abonnement der gør det billigt at skifte mobil og det er rart med fornyelse jeg har lige købe SE Aino og den kan varmt anbefales den tager nogle super billeder.... jeg sværger til sony ericsson Linda
Før i tiden skiftede jeg vel ca. hvert halve/hele år - havde TELMORE og købte ny mobil derigennem.
MEN nu har jeg haft min lækre Iphone i en måneds tid, og den skifter jeg aldrig! .... eller...
Eva skriver: og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har... Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder... Hvordan med jer? Knus Eva..
og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil
Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...
Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...
Hvordan med jer?
Knus Eva..
kunne simppelthen ikke sige det bedre selv. ericsson er det eneste mærke, gider kun have mobil i 6 mdr ( så er der jo kommet en ny smart) og så glæder jeg mig til at få ny om 3 mdr..
Skifter gerne omkring hver 6 måned ca, men mest fordi der kommer en ny jeg bare må have
Nu har jeg Iphone 3GS, og den bliver "først" skiftet ud når det kommer en nyere og endnu mere blæret iphone.....
Min er et ½ år gammel.. Får ny mobil imorgen eller engang i næste uge...
jeg har min til den ikke kan mere, jeg gider ikke at bruge penge på det, og det jeg har fungerer, så er jeg glad.
Jeg kan ikke sætte mdr eller år på, og jeg går ikke op i den nye teknologi
KH SIber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128