Hvor gammel er din mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Jibbe

Min telefon er 9 måneder gammel og er en Nokia 5800 xpress music. Dog ville jeg gerne have en Iphone, men men det bliver ikke lige nu da jeg ikke har 4100 kr og ikke er klar til at bryde mit 8 år lange ægteskab med CBB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Pige2009

Jeg har en iPhone som er 2 uger gammel Sværgede ellers til Sony Ericsson, som jeg har været super glad for, men da den gamle mobil på 2½ år stod af, ville jeg prøve den nye iPhone.

Normalt skifter jeg mobil efter 2-3 år.

K.h. Linda

Anmeld

11. marts 2010

wamse

Min lille bedsteven los mobilos er 2 mdr gammel, og jeg skifter også ca hver ½ år. Så arver min ældste søn som regel min aflagte mobiler, men kan dog godt være han nægter denne gang, da mobilen er helt lyserød

Anmeld

11. marts 2010

lonemus

Puha, ikke særlig tit........jeg vil dog kun have Nokia - gider simpelthen ikke sætte mig ind i de andres telefoners virkemåde!!

Sidste år fik jeg 2 (begge i gave, da jeg aldrig selv får købt nye), men det var fordi den ene var tabt lidt for meget på gulvet!! Men ellers kan der sagtens gå 2-3 år imellem jeg ønsker mig ny mobil...eller mere, hvis den virker stadig

Lone - som absolut ikke går op i smarte mobiltelefoner .)

Anmeld

11. marts 2010

lonemus

TbCp skriver:

Den jeg har nu er vist ikke mere end 2 mdr. Skifter nok også ca. hvert halve år.... men den her er bare så kanon at den måske holder længere.

Det er en HTC hero jeg har

Lige nøjagtig den har min mand osse...med touch screen.....han er super glad for den, den kan ufattelig mange ting - der er sågar osse gps i den

Men for pokker den er kejtet når man skal besvare et opkald eller skrive sms.....jeg har sgu svært ved at tage den når den ringer og sms har jeg opgivet .)

Lone

Anmeld

11. marts 2010

otlitrom

Michael healer skriver:

Hej

Jeg er Nokia mand, og har skiftet mobil ca. hver 6 måned, da jeg efter den tid som regl har slidt min mobil op, den eneste af mine mobiler det har holdt længere end det, er en Nokia N73, der klarede en tur i en spand vand m.m.

I dag har jeg min 2. Nokia 6220 classic med 3 abonnement

Har også Nokia 6220 classic, og er super glad for den.. På nær at jeg lige mangler nogle smileys.. Det bliver en vane at de er der.

Telefonen har jeg lånt af min far, af den årsag at den gamle stod af... Fuldstændig. Den telefon havde jeg i 2 år, efter at kæresten havde haft den i 1½.. Han skifter mobil som jeg skifter trusser.. Og så overtager jeg

Nu venter jeg dog på at jeg finder lige netop den JEG vil have fra ny... Har ikke haft en NY telefon i 4 år eller mere.... Så nu synes jeg godt jeg må

Jeg holder mig til Nokia.. Man er vel vanemenneske?

Anmeld

11. marts 2010

Michael healer

kitty skriver:

Har også Nokia 6220 classic, og er super glad for den.. På nær at jeg lige mangler nogle smileys.. Det bliver en vane at de er der.

Telefonen har jeg lånt af min far, af den årsag at den gamle stod af... Fuldstændig. Den telefon havde jeg i 2 år, efter at kæresten havde haft den i 1½.. Han skifter mobil som jeg skifter trusser.. Og så overtager jeg

Nu venter jeg dog på at jeg finder lige netop den JEG vil have fra ny... Har ikke haft en NY telefon i 4 år eller mere.... Så nu synes jeg godt jeg må

Jeg holder mig til Nokia.. Man er vel vanemenneske?

Ja jeg er nu også rimelig glad for Nokia 6220 , er i det hele tager kun til monoblock telefoner

Ja jeg holder mig også til Nokia, men kunne godt tænke mig at teste en iphone, bare for at se, hvor god den er, og om jeg ville kunne vende mig til sådan en , men det ender nok med det bliver en ny Nokia på et tidspunkt he he

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

lonemus skriver:

Lige nøjagtig den har min mand osse...med touch screen.....han er super glad for den, den kan ufattelig mange ting - der er sågar osse gps i den

Men for pokker den er kejtet når man skal besvare et opkald eller skrive sms.....jeg har sgu svært ved at tage den når den ringer og sms har jeg opgivet .)

Lone

Haha sådan havde jeg det også i starten, men man vænner sig til det...

De første mange gange den ringede nåede jeg aldrig at tage den for kunne bare ikke hitte ud af det.... og så er den ikke SÅ god til sms hvis man har fået et par glas vin for meget

Anmeld

11. marts 2010

Miamaja

Min er gammel. den er vel 4 aar og saa er den lilla  og flad og motorola. jeg tror man kalder den for en razor...

Jeg VIL IKKE have ny mobil!!! Jeg har sagt det til min mand som er en af dem der skifter dem ud hver 4-5 maaned naar der kommer nyt  med alle mulige maerkelige funktioner.

Min dejlige mobil har overlevet at blive tabt hundredvis af gang og jeg kan finde ud af at bruge den, og saa laenge den virker til det jeg bruger den til, saa vil jeg ikke have en ny!

Anmeld

11. marts 2010

Stumpen

Jeg ved faktisk ikke hvor gammel den er, men den er ældre end Mathilde, så vil skyde på omkring de 4 år... Uden farveskærm, radio og kamera.... Den kan sende sms og ringe og bruges som alarm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.