Hvor gammel er din mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Eva skriver:

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

Herhjemme skifter vi mobiler hvert halve år... Både fordi vi bliver trætte af dem, men også fordi vi har en søn der er meget langfingret og lærenem...

Vi giver ikke mere end 400 kr for telefonerne og får så 6 mdr.s håndjern...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

oo

nøj I skifter tit!! jeg har haft min mobil - en sony ericsson - i hvert fald i 3 år nu....jeg bruger den jo bare til at snakke i og skrive sms...det der mms er for fancy for mig Søren havde en nokia til den vitterligt gik fra hinanden, displayet var så ridset og revnet at det kun var ham selv der kunne tyde de smser han fik. den røg for to år siden og så tog vi i nokia butikken i svendborg og han viste denne her oldnordiske telefon og sagde, han ville have den "nye" der svarede til den. De synes han var håbløst umoderne de der smarte mobil fyrer, men han fik en helt almindelig telefon der kan ringe og smse...ja altså vi kan begge to tage billeder med vores telefoner - men ingen af os kan finde ud af at overføre dem nogen steder hen...eller bare bruge headset - jeg kan ikke engang finde ud af at skrue op for lyden på dem jeg taler med på min

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

nøj I skifter tit!! jeg har haft min mobil - en sony ericsson - i hvert fald i 3 år nu....jeg bruger den jo bare til at snakke i og skrive sms...det der mms er for fancy for mig Søren havde en nokia til den vitterligt gik fra hinanden, displayet var så ridset og revnet at det kun var ham selv der kunne tyde de smser han fik. den røg for to år siden og så tog vi i nokia butikken i svendborg og han viste denne her oldnordiske telefon og sagde, han ville have den "nye" der svarede til den. De synes han var håbløst umoderne de der smarte mobil fyrer, men han fik en helt almindelig telefon der kan ringe og smse...ja altså vi kan begge to tage billeder med vores telefoner - men ingen af os kan finde ud af at overføre dem nogen steder hen...eller bare bruge headset - jeg kan ikke engang finde ud af at skrue op for lyden på dem jeg taler med på min

Bare vent....om 6-7 mdr.så bliver I virkelig dygtige til det med billeder...

Anmeld

11. marts 2010

oo

Eva skriver:

Bare vent....om 6-7 mdr.så bliver I virkelig dygtige til det med billeder...

haha! ja, vi har da investeret i et digital kamera, som jeg altid har i lommen...vi brugte ellers god gammel rullefilm indtil for to år siden

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

haha! ja, vi har da investeret i et digital kamera, som jeg altid har i lommen...vi brugte ellers god gammel rullefilm indtil for to år siden

Det gjorde jeg faktisk også.. synes bare det var sikrest.. og mit videokamera er også meget gammelt..men det virker jo..

Vildt du allerede er så langt henne...

Anmeld

11. marts 2010

Ox.

Jeg har prøvet mange andre, men Nokia er det eneste der holder for mig

Lige nu har jeg en Nokia N95 8GB, og den har jeg haft i 2 år ca, og den er stadig ligeså god som den dag keh købte den!

Anmeld

11. marts 2010

oo

Eva skriver:

Det gjorde jeg faktisk også.. synes bare det var sikrest.. og mit videokamera er også meget gammelt..men det virker jo..

Vildt du allerede er så langt henne...

jaaaa....jeg var jo læææængere henne, men altså de satte mig fire dage tilbage til sidste scanning på klinikken, såe. jeg var jo helt lykkelig for at være nået 10. uge i mandags, men den når jeg så først imorgen, øvbøv, så er der de dage længere til man når 12. og forhåbentlig enden på elendigheden en af mine undervisere har forbarmet sig over mig og laver en alternativ eksamen til mig til maj fordi jeg simpelthen ikke kan deltage i undervisningen lige nu, så grelt er det 

Anmeld

11. marts 2010

MariaJ

Jeg har slet ikke lyst til at skifte telefon så tit. Det er så besværligt både at få lært hvordan den nye telefon virker og få overført alle kontakter osv, og så kan jeg bare slet ikke med det ressourcespild der ligger i at skifte alskens husholdningsteknologi (telefoner, tv, laptops etc) ud hele tiden.

Jeg var længe om overhovedet at få en mobiltelefon og er faktisk kun på min tredje telefon siden 2002. Den første gang skiftede jeg fordi jeg flyttede til Norge og ville have en med norsk abonnement (den gamle var så også et mareridt at skrive sms'er på fordi den ikke havde ordbog, men det gik først op for mig efter at jeg havde fået den nye hvor slem den egentlig var). Senest skiftede jeg fordi telefon nr 2 gik i stykker i december sidste år, så den jeg har nu er kun få måneder gammel.

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

jaaaa....jeg var jo læææængere henne, men altså de satte mig fire dage tilbage til sidste scanning på klinikken, såe. jeg var jo helt lykkelig for at være nået 10. uge i mandags, men den når jeg så først imorgen, øvbøv, så er der de dage længere til man når 12. og forhåbentlig enden på elendigheden en af mine undervisere har forbarmet sig over mig og laver en alternativ eksamen til mig til maj fordi jeg simpelthen ikke kan deltage i undervisningen lige nu, så grelt er det 

Åh, din stakkel....føler virkelig med dig...jeg er lykkelig for jeg havde mulighed for at være hjemme da jeg var gravid, for jeg er også bare så dårlig de første mange uger.. Men flot de på den måde kan tage hensyn på studiet..

Og det med at sætte tilbage, det ville de dengang med Jeppe...12 dage, men det vidste jeg ikke holdt og heldigvis, for så var det sørme da endt  galt hvis jeg skulle have gået endnu længere overtid...men altså, kan godt forstå du føler de dage er meget, nu...

Anmeld

12. marts 2010

betski

Eva skriver:

og hvor tit skifter du den....hørte lige i tv at de sagde: "Mange skifter mobil allerede efter 2 år" Øh, allerede, to år er da laaaaang tid at have samme mobil

Min mobiler skiftes efter maks 6 mdr. så kan jeg købe en ny billigt og så er jeg ved at være træt af den mobil jeg har...

Min mobil er 4 mdr. og glæder mig til at få en ny snart....og så er ericsson, det eneste der holder...

Hvordan med jer?

Knus Eva..

Det samme som dig. Når de 6 mdr er ved at være gået, begynder jeg at se mig om efter en ny

Men nu har jeg lige fået arbejdsmobil, så nu bliver der (desværre) ikke så meget udskiftning her. Har lige fået en HTC Hero og er hel vild glad for den. Simpel hen den bedst fon ever!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.