Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

wamse

æv, skal af med 7500

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Meilby

Jeg skal simpelthen have 22.400 tilbage i skat! Det helt sindssygt, og tror altså lige jeg skal en tur forbi skat for at være sikker på at der ikke er sket en fejl.. Havde regnet med at skulle have et par tusind tilbage pga. nogle kørsel, fagforening osv. Men dæleme ikke over 20.000.. Håber bare det er det rigtige !

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

wamse skriver:

æv, skal af med 7500

ØV!!

Det er surt for alle der skal af med penge!!!

Anmeld

5. marts 2010

4xGreve

til dem af jer der skal have meget tilbage i skat.. hvordan kan det være i skal have så meget tilbage??

Jeg er vist heldig jeg skal vist også have lidt tilbage - vist omkring de 1000kr lidt har også ret (men de er brugt idag på en tur til frisøren, trængte jeg til oven på min operation igår)

Anmeld

5. marts 2010

H+S Skjolgborg.

WiitrioeN...

Man få vel kun skat tilbage pga man har betale for meget i skat eller fået for lidt udbetalt pr mdr de 12 mdr.

Hva jeg hved.

Mvh Henriette..

Som er super glad for jeg får 25602 kr den 26 marts fra skattefar af .Så er det vist også råbt højt herfra mig af... Tihi

Anmeld

5. marts 2010

Lillefe

Ja det har jeg også hørt. Hvor meget er de renter på?

De burde så egentlig også give renter til dem, som betaler for meget i skat, så det galdt begge veje!

Det er 11% mener jeg... typisk skat! man kan jo lige så godt få et lån i stedet...

Anmeld

5. marts 2010

lululupo

øv jeg kan stadig ikke komme på.........

Anmeld

5. marts 2010

Josesmor

Efter langt tids forsøg kunne jeg komme ind på skat.dk.. Skal heldigvis have 4100kr tilbage.. Min kæreste skal betale 700kr... så mine penge går til opsparingen til baby Godt og få begyndt på den

Anmeld

5. marts 2010

cille22

WiitrioeN skriver:

til dem af jer der skal have meget tilbage i skat.. hvordan kan det være i skal have så meget tilbage??

Jeg er vist heldig jeg skal vist også have lidt tilbage - vist omkring de 1000kr lidt har også ret (men de er brugt idag på en tur til frisøren, trængte jeg til oven på min operation igår)

Halløj, jeg selv skal have 22.000 tilbage og det er fordi vi fik lavet nogle bolig lån lige inden udgangen af 2008 og det nåde skat ikke at registere til 2009, så der får vi først fradraget for renterne nu og det samme gælder med renterne på mit studielån, så her er det heldigvis ikke en fejl at vi får penge tilbage...

Men de falder virkelig på et tørt sted, skylder nemlig min mor 20.000 som hun skulle have senest 1maj, da hun skal ud og rejse.... SÅ JUBII!!!

Hilsen cecilie

Anmeld

5. marts 2010

smokin

dorthemus skriver:

Ja tak...hvor er det bare FEDT!!! Skal betale regninger, men jeg skal dæleme også ha´ en gang massage

Jeg får 16000 og skal betale min barnevogn og nogle andre lækre babyting og massage ... ja det kom sørme også lige på min liste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.