Årsopgørelsen er klar i skattemappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg får 16000 og skal betale min barnevogn og nogle andre lækre babyting og massage ... ja det kom sørme også lige på min liste.

Glæder mig bare sådan til at ligge på maven...med mavsen solidt plantet i hullet på briksen...saaavner at ligge på maven OG få masseret lænden...er så øm efterhånden

16000...HOLD DA FEST!!! Tillykke med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

smokin

dorthemus skriver:

Glæder mig bare sådan til at ligge på maven...med mavsen solidt plantet i hullet på briksen...saaavner at ligge på maven OG få masseret lænden...er så øm efterhånden

16000...HOLD DA FEST!!! Tillykke med dem

Ja det var derfor jeg ligesom dig holdte vejret - da jeg så det! Gad jo ikke gå og glæde mig helt vildt, og barnevognen skulle vi jo købe ligemeget hvad. men nu kan jeg så købe nogle flere lækre ting til Malou og det glæder jeg mig rigtig meget over.

Jeg savner iøvrigt bare at sove på maven har aldrig sovet på andet, så jeg snyder stadig lidt, men kan mærke i løbet af natten at det ikke er så SJOVT. Så det bliver sådan halvvejs på maven og så om på siden når det er for meget.

Hvor får du massage? Jeg kender et rigtig godt sted i kbh nemlig... der er de søde og har også graviditetsmassage med fokus på lænden.

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

Ja det var derfor jeg ligesom dig holdte vejret - da jeg så det! Gad jo ikke gå og glæde mig helt vildt, og barnevognen skulle vi jo købe ligemeget hvad. men nu kan jeg så købe nogle flere lækre ting til Malou og det glæder jeg mig rigtig meget over.

Jeg savner iøvrigt bare at sove på maven har aldrig sovet på andet, så jeg snyder stadig lidt, men kan mærke i løbet af natten at det ikke er så SJOVT. Så det bliver sådan halvvejs på maven og så om på siden når det er for meget.

Hvor får du massage? Jeg kender et rigtig godt sted i kbh nemlig... der er de søde og har også graviditetsmassage med fokus på lænden.

HVOR HVOR HVOR?? Jeg synes ikke har haft råd til det, men nu hvor der kommer lidt uventet gryn i kagedåsen så vil jeg have det

Anmeld

6. marts 2010

smokin

dorthemus skriver:

HVOR HVOR HVOR?? Jeg synes ikke har haft råd til det, men nu hvor der kommer lidt uventet gryn i kagedåsen så vil jeg have det

En af mine veninder er ven af en af massørerne her, og de er meget meget søde og proffesionelle.

http://www.massagecentret.dk/graviditetsmassage.html

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

En af mine veninder er ven af en af massørerne her, og de er meget meget søde og proffesionelle.

http://www.massagecentret.dk/graviditetsmassage.html

Ihh dét skal jeg prøve, tak 

Anmeld

6. marts 2010

lululupo

hmmm får 1500 tilbage men manden skal betale 40000 arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Anmeld

6. marts 2010

wamse

kitty skriver:

ØV!!

Det er surt for alle der skal af med penge!!!

Jeps, det er surt for alle. Der er dog intet kørselsfradrag på min opgørelse, så det skal jeg have ændret, så mit minus burde ikke ende med at være så stor. Selvom man kan køre den over næste års fradrag, så er 7500 meget at miste i fradrag på SU

Surt for dem, der skal af med penge, men godt for dem skal have tilbage

Anmeld

6. marts 2010

lisbethita

Jeg får 16.800kr tilbage....juhuuu!! :-)

Anmeld

6. marts 2010

Jordbærpigen

Haha jeg har så lige fået til en bluse eller lign. 115 kr kunne det blive til..

Anmeld

6. marts 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

Jeg får hele 719 kr dagen jeg har termin (26 marts) WWWUUUHEEEYYY

Ha ha....men lidt er jo bedre end ingenting :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.