skat tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Sara.

BlyViol skriver:

whaat??? ej, det reddede lige min dag....

hvad så hvis man er på kontanthjælp??

Tror måske liiige du skal tjekke op om det får betydning når du er på kontanthjælp...

mener jeg fik 5000 tilbage da jeg var på kontanthjælp under barsel med min datter, og fik kun lov til at beholde dem fordi det var under 10.000......

men er ikke helt sikker, men ville lige tjekke det hvis jeg var dig

Lyder ellers lækkert med så mange penge

Jeg får 700

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Vingummien

Hornår er det egentlig man får brevet om det ? Og hvornår er det man får dem hvis der er nogle?

Anmeld

2. marts 2010

DK

Der står intet hos mig endnu.  Jeg er dog ret overbevist om at jeg skal betale noget. I år betaler jeg 3500 kr af fra år 2008. Det bliver jo bare trukket i fradraget. Det må det fra 2009 nok også blive i 2011. Det mest spændende for mig er dog altid om jeg har holdt mig under grænsen for hvad man må tjene i forhold til SU. Den hænger sgu nok liiiige på/over grænsen i år (altså sidste år...) Sidste år (2008) havde jeg tjent ca. 500 kr. under grænsen. Nuuujj det var heldigt! I år skal jeg vist betale noget tilbage tror jeg. Men det bliver spændende og se den samlede optælling af aktiverne der er kommet ind her 2009!

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

Malin skriver:

Jeg kan ikke se noget endnu når jeg logger ind. Så må vist bare vente og håbe jeg kan se det på fredag

Øv det kan jeg heller ikke, først fra på fredag står der

Anmeld

2. marts 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Hold da op, det var tidligere end forventet. Men mon så ikke at de udbetaler det, selvom det måske er ti-tolvtusind, når de kan se, at det har været det samme de foregående år og at han har sat sin skat 4 % for højt med vilje? Det ville være SÅ perfekt hvis vi fik pengene inden baby kommer, virkelig!!

Får man at vide hvornår pengene kommer, så man ved hvad man kan regne med, eller kommer de bare når de kommer?

Og de kommer aldrig senere end maj måned? Start/slut?

Altså umiddelbart ikke senere end maj - jeg har prøvet at de tilbageholdte min kærestes penge i en uge fordi de lige ville rende den igennem - det var 19000. Jeg fik selv 16000 sidste år og det varmer jo HELT VILDT! 

Det med udbetalingen, jeg mener at det kommer til at stå på din opgørelse... hvornår kan jeg ikke lige huske. Men du kan jo altid lige give dem et ring på rådhuset.

Anmeld

2. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Ihh, det er altså irriterende. 
Jeg har indberettet for længe siden - men kan ikke se min årsopgørelse endnu...  

ALTSÅ!!

Det er ikke en opgørelse folk kan se som de fabler om! Det er en BEREGNING! Som sagtens kan blive til noget andet, når OPGØRELSEN kommer på fredag

Du skal trykke på beregn skat under selvbetjening og derefter køre ned i bunden af siden og trykke beregn, og så kommer der en BEREGNING på hvad du får.... IKKE et endegyldigt svar! 

Kærlig hilsen
Zette 

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

ALTSÅ!!

Det er ikke en opgørelse folk kan se som de fabler om! Det er en BEREGNING! Som sagtens kan blive til noget andet, når OPGØRELSEN kommer på fredag

Du skal trykke på beregn skat under selvbetjening og derefter køre ned i bunden af siden og trykke beregn, og så kommer der en BEREGNING på hvad du får.... IKKE et endegyldigt svar! 

Kærlig hilsen
Zette 

Zette, Zette, Zette! Man kan altid regne med klare svar fra dig!

Ok, beregningen gider jeg slet ikke give mig i kast med. 

Tak.

Anmeld

2. marts 2010

Muffinmus

jeps, kan først tjekke fra fredag, men får sgu sikkert ikke en øre da jeg jo har været på barsel on off de sidste 3 år:-)

Men sidste år fik jeg da en pæn slant

Anmeld

2. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Zette, Zette, Zette! Man kan altid regne med klare svar fra dig!

Ok, beregningen gider jeg slet ikke give mig i kast med. 

Tak.

Ej undskyld - jeg var vidst ret flabet der! 

Jeg tænker bare om man overhovedet ikke læser det andre skriver. Og når der står på skat's hjemmeside at det bliver frigivet fredag - så tror jeg altså ikke der er en der hiver en kanin op af hatten og pludselig kan alle se de 3 dage før. 

Undskyld - det var bestemt ikke min mening at råbe af dig 

Jeg kan jo godt lide dig! 

KH
Zette

Som snart ikke aner hvem der er fake eller ej herinde! But who cares...  

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Ej undskyld - jeg var vidst ret flabet der! 

Jeg tænker bare om man overhovedet ikke læser det andre skriver. Og når der står på skat's hjemmeside at det bliver frigivet fredag - så tror jeg altså ikke der er en der hiver en kanin op af hatten og pludselig kan alle se de 3 dage før. 

Undskyld - det var bestemt ikke min mening at råbe af dig 

Jeg kan jo godt lide dig! 

KH
Zette

Som snart ikke aner hvem der er fake eller ej herinde! But who cares...  

Haha, jeg har slet ikke opfattet det som flabet eller negativt!

Jeg troede bare i mit naive sind, at nogle havde fået frigivet årsopgørelsen før andre . (Jeg er vist ikke for kvik - hæhæ)

Knus, Karina (der også godt kan lide dig - hvis du altså er rigtig nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.