skat tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Heidi.

Mettemus skriver:

Ja, jeg skal virkelig passe på det ikke ender med at stige mig til hovedet - det gælder om at beholde begge ben på jorden, stadig at kunne snakke med "almindelige" mennesker osv. Men det er godt nok ikke nemt med den formue der ligger og venter...

ej, det bliver sgu ikke nemt... puhha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Karina

Hejsa'

Nu har jeg ikke lige fået læst alt igennem i indlæget endnu, MEN kan oplyse at de første udbetalinger kommer den 26. marts (hvilket sidste år var den 13. marts)

En årsopgørelse skal være dannet senest 1. oktober (det er sjældent der går så længe, men det er muligt) Dem der ikke kan se sin årsopgørelse nu vil typisk være stoppet, evt. pga. ægtefælle har virksomhed, egen virksomhed, udlandsk selvangivelse el.

Skat og SU må man ikke blande sammen, Hvis man har tjent for meget i forhold til SU, vil man få en opkrævning fra SU.

Mvh. Karina

Anmeld

3. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Hvis i går ind på skats hjemmeside så er der inde i skattemappen et felt der hedder beregn skat.

Tryk der, så trækker den alle de dataer som er blevet indberettet, hvis ikke i selv skal indberette noget, så kan i nederst trykke beregn skat, og vupti, så kan i se hvad i skal have tilbage eller af med, det står på den første linie på den side der dukker op:0)

God fornøjelse

Christina, som skal have hele 183 kroner tilbage:0)

Hvor står det henne? Har trykket beregn etc, men er i tvivl om hvilket beløb man skal kigge på. Står der f.eks tydeligt noget med skat til udbetaling eller tilbagebetaling?

Laura - IKKE en haj til sådan noget her...

Anmeld

3. marts 2010

9510

mynord skriver:

Uhh kan se at vi får en god sommer

øv kunne så lige se at jeg havde kigget på den fra 2008

Så jeg kan ikke se det før d 5/3  øv bøv

Anmeld

3. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Hvor står det henne? Har trykket beregn etc, men er i tvivl om hvilket beløb man skal kigge på. Står der f.eks tydeligt noget med skat til udbetaling eller tilbagebetaling?

Laura - IKKE en haj til sådan noget her...

Det skulle gerne stå i den aller første linie som kommer frem når du trykker beregn:0)

Overskydende skat så er det det beløb du får tilbage, retsskat, så skal du betale:0)

Christina

Anmeld

3. marts 2010

Valle81

Anita80 skriver:

Meeenn... kan det ændre sig ret meget inden fredag??

Kunne jo godt være der kom mere på så eller hvad???

(kender I det med at mere vil ha mere )

Der kan ikke nå t komme mere på, da alle indberetninger fra virksomheder, renter osv skulle være indberettet inden 18. februar:0)

Anmeld

3. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Det skulle gerne stå i den aller første linie som kommer frem når du trykker beregn:0)

Overskydende skat så er det det beløb du får tilbage, retsskat, så skal du betale:0)

Christina

Ok. - Håber beregningen holder bare en smule stik, for så skal jeg have lidt penge tilbage (som går lige ind i stort minus hehe)

Laura

Anmeld

3. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Ok. - Håber beregningen holder bare en smule stik, for så skal jeg have lidt penge tilbage (som går lige ind i stort minus hehe)

Laura

Lige nemlig:0) jeg skal jo have hele 183 kroner tilbage:0) De dækker ikke meget da:0)

Anmeld

3. marts 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Ihh, det er altså irriterende. 
Jeg har indberettet for længe siden - men kan ikke se min årsopgørelse endnu...  

Ingen kan se deres årsopgørelse endnu - de beløb folk taler om er lavet ud fra en beregning, som ikke er 100% sikker

K.h. Linda

Anmeld

7. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

13103 kr ind på min barselsfond!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.