skat tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Mettemus

WUUUUHUUUUUEEE!!!! Fundamentet til et finansimperium er lagt!!!

- fra Mette som får 195 kr tilbage i skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Mettemus

MariaE skriver:

jeps, kan først tjekke fra fredag, men får sgu sikkert ikke en øre da jeg jo har været på barsel on off de sidste 3 år:-)

Men sidste år fik jeg da en pæn slant

Gæld er fx også fradragsberettiget og det finder skat helt selv ud af om du har, så selvom du ikke tror du får noget, kan en lille kassekredit (el. lign.) godt kaste en smule af sig. Men nu ved jeg jo ikke om du har sådan en...

Anmeld

2. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Haha, jeg har slet ikke opfattet det som flabet eller negativt!

Jeg troede bare i mit naive sind, at nogle havde fået frigivet årsopgørelsen før andre . (Jeg er vist ikke for kvik - hæhæ)

Knus, Karina (der også godt kan lide dig - hvis du altså er rigtig nok 

Jeg har jo fotogaranti! (som min IT-nørd af en kæreste lige skød i jorden fuldstændig). Fortalte ellers lige om det - og nu stolede jeg da på dem der havde det... Så sagde han bare tørt: NÅ? Jeg kan lave det på 10 sekunder i fotoshop med en andens foto... 

GULP!

Jeg er altså MEGET ÆGTE - kom og besøg mig ;-)

Jeg holder pt. lidt igen med bekendtskaberne herinde, for den sidste overraskede mig VIRKELIG! Fordi hun var så aktiv.. Jeg tror jeg havde en en idé om at hvis man var meget aktiv, så var man ægte... Meeeeeeeen, blev sørme taget ved næsen :-(

Anmeld

2. marts 2010

Corn

Zette skriver:

Ej undskyld - jeg var vidst ret flabet der! 

Jeg tænker bare om man overhovedet ikke læser det andre skriver. Og når der står på skat's hjemmeside at det bliver frigivet fredag - så tror jeg altså ikke der er en der hiver en kanin op af hatten og pludselig kan alle se de 3 dage før. 

Undskyld - det var bestemt ikke min mening at råbe af dig 

Jeg kan jo godt lide dig! 

KH
Zette

Som snart ikke aner hvem der er fake eller ej herinde! But who cares...  

Du er sku da flabet... Det er jo det vi kan lide

OG til SKATs forsvar så har jeg to gange kunne se min opgørelse et par dage før... Så håbet er lysegrønt

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Jeg har jo fotogaranti! (som min IT-nørd af en kæreste lige skød i jorden fuldstændig). Fortalte ellers lige om det - og nu stolede jeg da på dem der havde det... Så sagde han bare tørt: NÅ? Jeg kan lave det på 10 sekunder i fotoshop med en andens foto... 

GULP!

Jeg er altså MEGET ÆGTE - kom og besøg mig ;-)

Jeg holder pt. lidt igen med bekendtskaberne herinde, for den sidste overraskede mig VIRKELIG! Fordi hun var så aktiv.. Jeg tror jeg havde en en idé om at hvis man var meget aktiv, så var man ægte... Meeeeeeeen, blev sørme taget ved næsen :-(

Ja, min IT-kæreste har også grinet lidt af det, men jeg har en idé om, at de der fake-profiler altså ikke lige gør sig den ulejlighed at få Fotovalidering... Men jeg ved det ikke...

Ja, forstår dig faktisk godt, det er sgu også noget rod!  

Kram, Karina (der slet ikke har fantasi, overskud eller lyst til at koge en fake-suppe sammen...)

Anmeld

2. marts 2010

smokin

Macaab skriver:

Du er sku da flabet... Det er jo det vi kan lide

OG til SKATs forsvar så har jeg to gange kunne se min opgørelse et par dage før... Så håbet er lysegrønt

Nu er det jo ikke fordi jeg er SKATdronning - hvis jeg var så delte jeg UD af alle pengene herinde! 

Men jeg er jo selv hungrende efter de skattepenge, som helst gerne skal finansiere de lækre ting til mit kommende guld (babyen) så ser da helst ligesom alle andre at de står der IKKE NU MEN NU!

Men kan så også godt se at sidder man og får dårlige nerver over en beregning der viser man skal betale mange penge tilbage, så er det knapt så sjovt - ISÆR hvis der er faktorer der gør at det måske kan forandres... 

Nu læste jeg lige et guldkorn fra en anden - den der med at trække gæld fra. Det er så sandt så sandt! Det har min kæreste lige gjort.. og det gjorde at hans beregning så noget anderledes ud... MEN jeg holder vejret indtil fredag!! 

Og krydser fingrer for ALLE dem som ønsker at få penge igen! (hvem gør ikke det?) 

KH

Hende den flabet 

Anmeld

2. marts 2010

Lullaby

Jeps, vi får 14000 tilbage

Anmeld

2. marts 2010

Corn

Zette skriver:

Nu er det jo ikke fordi jeg er SKATdronning - hvis jeg var så delte jeg UD af alle pengene herinde! 

Men jeg er jo selv hungrende efter de skattepenge, som helst gerne skal finansiere de lækre ting til mit kommende guld (babyen) så ser da helst ligesom alle andre at de står der IKKE NU MEN NU!

Men kan så også godt se at sidder man og får dårlige nerver over en beregning der viser man skal betale mange penge tilbage, så er det knapt så sjovt - ISÆR hvis der er faktorer der gør at det måske kan forandres... 

Nu læste jeg lige et guldkorn fra en anden - den der med at trække gæld fra. Det er så sandt så sandt! Det har min kæreste lige gjort.. og det gjorde at hans beregning så noget anderledes ud... MEN jeg holder vejret indtil fredag!! 

Og krydser fingrer for ALLE dem som ønsker at få penge igen! (hvem gør ikke det?) 

KH

Hende den flabet 

JEG VIL HAVE PENGE TILBAGE.......

Mon det ville hjælpe at ringe til SKAT og sige at de penge jeg får retur skal bruges på legeværelse til mine børn... Hvem kan da modstå sådan et argument

Anmeld

2. marts 2010

smokin

Macaab skriver:

JEG VIL HAVE PENGE TILBAGE.......

Mon det ville hjælpe at ringe til SKAT og sige at de penge jeg får retur skal bruges på legeværelse til mine børn... Hvem kan da modstå sådan et argument

Så tror jeg helt sikkert der ruller lidt gysser ind - for de har garanteret ikke hørt den før ;-) 

Jeg krydser fingre for dig søde!

Anmeld

2. marts 2010

Corn

Zette skriver:

Så tror jeg helt sikkert der ruller lidt gysser ind - for de har garanteret ikke hørt den før ;-) 

Jeg krydser fingre for dig søde!

Jamen så er det da det jeg gør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.