skat tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Sofia

Jeg får en meget lille sjat -.. 710 kr. Men okay lidt har også ret, især når man er på su

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

otlitrom

Jeg tør ikke kigge Sidst fik jeg 132 kr tilbage mener jeg....

Anmeld

2. marts 2010

lulleh

jeg var også lige nødt til at kigge. sikke et dejligt syn.. 12.770kr tilbage i skat  Jaah

Anmeld

2. marts 2010

Maddox

ÆV... Jeg kan heller ikke se min endnu

Men mit efternavn starter også med T, så mon ikke min er en af de sidste som bliver lavet

Men bliver da super spændende at se hvad den siger på fredag så.. Har fået en 4-5000 tilbage de sidste par år, og har hverken tjent mere eller mindre i år, så mon ikke den siger nogenlunde det samme igen...

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

Vio har lige bestilt tast selv koder i går, så vi kan lure når de kommer. Nogen der ved hvornår man så FÅR pengene ind på sin konto??

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hallo - hvis der står restskat - betyder det så at man skal betale den tilbage? Kan det passe at jeg skal betale over 14.000kr tilbage?????

Anmeld

2. marts 2010

Anita80

Rosa skriver:

Hallo - hvis der står restskat - betyder det så at man skal betale den tilbage? Kan det passe at jeg skal betale over 14.000kr tilbage?????

Øv.. Ja restskat er tilbagebetaling og overskydende er til udbetaling..

Måske der er nogle felter der er forkert eller ikke rettet???

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Åh Gud nej, nu bliver jeg selv helt nervøs!!! Stakkels dig Rosa, det er da slet ikke hvad man har brug for oven i alle de ting man skal købe til baby! Heldigvis mener jeg at du kan få det overført til næste år, i hvert fald en del af beløbet, sådan at dit fradrag bliver mindre næste år, så du ikke står og skal betale 14000 tilbage nu og her!

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WTF?????!!!! Hvordan filan kan det passe???? Jeg er på SU og arbejder ved siden af - hvordan kan det blive 14.665kr????

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

WTF?????!!!! Hvordan filan kan det passe???? Jeg er på SU og arbejder ved siden af - hvordan kan det blive 14.665kr????

Kan du evt. have tjent for meget på dit arbejde ved siden af? Det kan jo godt give noget af et smæk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.