Hej...
Da vi fik af vide vi skulle have tvillinger valgte vi at få af vide hvilke køn de havde. Det ville vi ikke have af vide da vi troede der kun var en.
Vi fik af vide der lå to drenge.
Jeg har altid været vild med navnet Bertram, men det ville min mand ikke gå med til. Vi fandt så navnet Silas som vi begge er vilde med, MEN synes det var svært at finde at navn der matchede det. Vi var ude i Jonas, Elias, Markus og Mads. Da de så kom synes vi ikke nogen af dem lignede en Silas og så startede navne møllen forfra. En eftermiddag lå den ene foran mig på sofaen og så synes jeg bare han ligende en Mikkel??? Ved ikke hvor det kom fra, ikke et navn vi havde snakket om og det var heller ikke på listen. Men Mikkel kom han til at hedde. Så sagde jeg at min mand måtte vælge det andet navn. Han kom så med Pelle... Men det kunne jeg ikke forlige mig med.
Typisk kvinder. Men så havde han været ude og spille fodbold og havde spillet sammen med en der hed Jeppe og kom hjem med det navn, og det synes jeg var et pænt navn. Samtidig synes jeg det passede godt til Mikkel uden at de var for ens. Så mine drenge hedder Jeppe og Mikkel, selvom vi startede ud med Silas og Jonas.
Nu har jeg så en bamse der hedder Bertram... 
Anmeld