Vi var vilde med navnet Bianca, begge to, allerede inden jeg blev gravid.
Da hun blev født, kom vi et kort øjeblik i tvivl, om hun mere "lignede" en Freya. Men vi holdte os til navnet Bianca. Det kunne ikke være anderledes. Vi skulle have en lille datter ved det navn 
Da vi så fandt ud af, at nummer to OGSÅ var en pige, havde vi jo brugt top-ynglings pigenavnet.
Og så hang navnet Freya ligesom lidt tilbage i luften fra sidst....
Vi var længe i tvivl. Da hun blev født, hældte vi nok mest til, at hun skulle hedde Xenia. Men så fik jeg smag for navnet Celina ....og da vores datter var nogle uger gammel, og vi stadig vaklede mellem navnene, begyndte jeg ligeså stille at kalde hende Celina. Og min mand vænnede sig til ideen og synes også, at det var et fint navn.
Så med den første vidste vi det, mere eller mindre, inden hun overhovedet var tænkt på, at blive lavet ....men beslutningen var først endelig, da vi havde hende i vores arme. Og med nummer to, var det sværrere at tage en beslutning!
Hvis vi får et barn mere engang, så vil det være nemmest at skulle finde frem til et drengenavn, for der er der også flere vi kan blive enige om, og der er ingen af dem brugt endnu
....uanset, så er navnet først bestemt 100%, når vi har ham/hende ude i vores arme.
Anmeld