Forvalgte navne til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Pige2009

Vi havde 3 navne i spil, hvor favoritten var Laura, og da hun kom ud, var det bare navnet

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

mor-til-vanessa

Dansker i England skriver:

Inspireret af alle de tråde med de mange nyfødte og gravide (tillykke til jer) så jeg, at mange af jer vælger navn til jeres baby inden denne er født, altså oftest når I finder ud af kønnet. Mit spørgsmål er; er der ingen af jer, der, når I ser på jeres baby, tænker, at han/hun ligner altså ikke en, der skal have det navn, og derfor finder et nyt i stedet for?

Hilsner fra det regnfulde England

så lige din tråd lidt sent.

mig og min kæreste havde snakket om ciara lige fra vi fandt ud af det var en pige men ingen her i dk kan finde ud af at udtale det rigtig. (min kæreste er fra usa, så vi ville ikke have et dansk navn, hvis vi nu skulle bo der over) så vi snakkede om rigtig mange navne, men det var ligesom der ikke rigtig var nogen af dem som rigtig var rigtige. så en dag sagde han hva med vanessa, og det lød bare helt rigtig. så det hed hun ca 3mdr før hun blev født. senere kom vi op med sade så hun er lige blevet døbt vanessa-sade ( sade som sangeren )

hun vanessa passede til hende fra første øjeblik jeg så hende

knus fra liv med vanessa på snart 3mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2010

businesstigger

Vi havde flere navne i spil men ville ikke vælge et før vi netop mødte vores barn.Vi vidste det blev en dreng og havde 2 klare favoritter. Vi prøvede en dag med hvert for at se hvad der passede og der var et af dem der bare var mest naturlligt så det blev det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.