Hvor gammel er jeres bolig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Honningblomst

Chritinap skriver:

Nej det har du ret i..

Her har vi indtil om 7 mdr. kun Celina på 2, og det er faktis gået overraskende med de møbler (og vi går ikke og siger, pas nu på, pas nu på - børnene skal være her).

Men det skal da også lige siges at vores hvide sofaer er blevet byttet ud med mørke møbler, og de hvide stole med mørke læder stole. Det ser ganske godt ud, og så er det praktisk

Jeg synes heller ikke det bliver nemmere når der kommer flere børn...med den første var der bare mere tid til oprydning og fuld fokus.. men tilgengæld så bliver meget mindre vigtigt jo flere børn der flytter ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg synes heller ikke det bliver nemmere når der kommer flere børn...med den første var der bare mere tid til oprydning og fuld fokus.. men tilgengæld så bliver meget mindre vigtigt jo flere børn der flytter ind..

Ork, håber ikke jeg kan blive mere ligeglad

Hold op hvor kan her se ud...

Anmeld

24. februar 2010

Fines mor

Vores er fra 1846, men har fået en ny skal så man ikke kan se det mere;-(

Det er en gammel landejendom, som førhen har tilhørt Nyborg Slot, i rigtig gamle dage var den 3 længede. Idag er den 2 længede. Alt er endevendt, og der er kun et gammelt badeværelse tilbage i hele huset, som er på 240 m3 i et plan.

http://loerupgaard.dk/

Anmeld

24. februar 2010

NoName

Eva skriver:

Sidder lige og ser tv og der fortæller de at 70'er parcelhuse er populære...jeg kan så ikke helt forstå det, men smag og behag.

Men kom så til at tænke på hvornår jeres bolig er fra?

Min lille rødstensvilla er fra 1929 og med højt til loftet, stuk og rosetter og plankegulve...lige som jeg kan li' det...

Bor I, i nyt, gammelt eller?

Knus Eva..

Vores er fra 1973 det enester der er moderniseret er køkkener som er fra 1996, så vi er langsomt igang med at renovere...

NoName 18+0

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Vores hus er fra 1910 og er så hunder FULD renovering det vil sige vægge og gulve taget alt så det er faktisk næsten nyt når vi helt færdigt. der er kun 2 af ydermurene der er de gamle resten er lavet om :)

Anmeld

24. februar 2010

Ranarupta

Hehe, vi bor i et rækkehus fra 1978. 
Gamle reklamebilleder kan ses her: (Synes, at det er ret skægt at forstille sig, hvordan der tidligere har været...)

http://www.strandgaardsparken.dk/ifiles/images/Strandgårdsparken_reklame_org.pdf

Og som det så ud i salgsannoncen, da vi købte det i nov. 2007:

http://picasaweb.google.com/nicolaijorgensen/OurHouse?authkey=Gv1sRgCOj28a_-9_qyrAE#

Er meget blandet i min smag:

• Kan lide det gamle med flotte finurligheder
  • Kan lide det nye med rene linier

Anmeld

24. februar 2010

Tullebobs

Vores hus er fra 1985 - vi overtog det i sep '09. Vi har så givet det den store opdatering til 2010, med filt på alle vægge, malet lofter, yderdøre og vinduer, nye gulve, nye fodlister, døre og elkontakter og endelig nyt køkken.

Nu drømmer vi så om at lave bryggers til efteråret eller næste forår,og skifte møbel på badeværelset.

Eeeeelsker vores "nye" hus - som er nemt at holde rent

Kh Trine

Anmeld

24. februar 2010

finkedinke

Vi hører jo så til dem der har et af de der kedelige huse fra 1969. Men vi er en familie hvor der altid er liv og glade dage så vi kan godt leve med at huset er kedeligt

Jeg har altid gerne ville have en patricer-villa(staves?) med masser af charme. Men nu er jeg endt her i stedet.

Vi valgte huset fordi det var et håndværker-tilbud og vi kunne sætte vores eget præg på det. Prisen var fin og beliggenheden god. Huset er i en god størrelse så det opfylder alle vores behov om plads til egne børn og dagplejebørn.

Huset udefra er en stor (kedelig) firkant, hvilket er typisk for tiden det er bygget i. Men inden for er der nogle gode store rum med rene linier, højt til loftet og god plads. Her er ingen "skæve" rum som jeg ellers have drømt om men som kan være svære at udnytte.

Og vigtigst af alt så er det MIT EGET. Uanset hvordan det ser ud er det mit hjem og rammen om mine børns opvækst, og det elsker jeg mit hus allermest for.

Anmeld

24. februar 2010

CarinaSB

vores hus er fra 1877 .. men er blevet renoveret løbende .. dog ikk af os .. vi har lejet huset .. vi har dog selv lagt klinker i gangen :)

Anmeld

24. februar 2010

Tina2

Vores hus er fra 1973 og alt var som dengang, da vi købte det- har stadig det orange retro Miele køkken, som jeg bare synes er SÅ grimt:-)

Men vi har nyt køkken stående i stuen nu, er i fuld gang med at renovere det hele, så når vi er færdige er der ikke noget i huset der ikke er moderniseret:-) Vi har også bygget til, så huset som oprindelig var på 141 m2 er nu 173 m2....

Jeg elsker vores hus og synes bare det er super dejligt og jeg glæder mig vildt til det hele er blevet lige som vi vil ha' det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.