Hvor gammel er jeres bolig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Loa

Miamaja skriver:

Vi er kun til det helt sprit nye hjemme hos os. det er ikke fordi vi ikke kan lide gamle huse med sjael og historie og arkitektorisk vaerdig, men af den simple aarsag at INGEN af os kan knap banke et som lige ind i vaeggen, og et aeldre hus kreaver mere vedligeholdelse lobende end et nyt.

Hehe tilslutter mig her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

lululupo

1905 så det er rigtig gammelt, men på den hyggelige måde med højt til loftet, stuk mv og så har vi istandsat det i sommers..... ELSKER VORES HUS!!!!

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

Vi er kun til det helt sprit nye hjemme hos os. det er ikke fordi vi ikke kan lide gamle huse med sjael og historie og arkitektorisk vaerdig, men af den simple aarsag at INGEN af os kan knap banke et som lige ind i vaeggen, og et aeldre hus kreaver mere vedligeholdelse lobende end et nyt.

Ja, det er jo det der kan være ved et gammelt hus...men tror også det kommer meget an på hvornår huset er fra, altså hvilken kvalitet det har. Mange af parcelhusene er ikke god kvalitet, de blev jo bare smidt op på en dag og så er der noget med at huse lige efter krigen heller ikke var så gode..

Men ja, det kræver da man kan eller gider få nogen til at gøre det...

Knus Eva..

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

lululupo skriver:

1905 så det er rigtig gammelt, men på den hyggelige måde med højt til loftet, stuk mv og så har vi istandsat det i sommers..... ELSKER VORES HUS!!!!

Åh ja, det hus jeg havde før var fra 1904...også bare så fint og istandsat, der havde dem der boede der før bare sat lidt for meget istand og bygget om så sjælen og stilen var desværre ikke som den burde, synes jeg...men det var smukt udenpå..

Anmeld

24. februar 2010

FruEllingsen

Vi bor i en rød mustensvilla fra 1954.

Her er blevet moderniseret siden, så køkken og toiletter er fra 1994 og 2006.

Anmeld

24. februar 2010

Miamaja

Eva skriver:

Ja, det er jo det der kan være ved et gammelt hus...men tror også det kommer meget an på hvornår huset er fra, altså hvilken kvalitet det har. Mange af parcelhusene er ikke god kvalitet, de blev jo bare smidt op på en dag og så er der noget med at huse lige efter krigen heller ikke var så gode..

Men ja, det kræver da man kan eller gider få nogen til at gøre det...

Knus Eva..

ja, helt sikkert. hvis min mand var haandvaeker typen saa ville jeg gerne bo i saadan et straataekt hus med gamle lofts planker og det hele. Det er saa romantisk og hyggelig en stil synes jeg.

Anmeld

24. februar 2010

Mka

Vi har en lejet lejlighed og de er vist fra 60erne, men i dag kan man få nyt køkken og toilet hvis man ønsker det. Så man kan selv vælge om man er til det nye eller gamle Vi har beholdt det gamle, for så spare vi 1200 om mdr . Så vi har selv fornyet køkkenet lidt.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

ja, helt sikkert. hvis min mand var haandvaeker typen saa ville jeg gerne bo i saadan et straataekt hus med gamle lofts planker og det hele. Det er saa romantisk og hyggelig en stil synes jeg.

Ej, ja,...det er også så fint...vi så på sådan et min x og jeg, men det koster kassen i forsikring og når der skal nyt tag på, men fint, det er det altså..

Anmeld

24. februar 2010

Mka

lululupo skriver:

åhhh hvor lyder det lækkert

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Mka skriver:

Vi har en lejet lejlighed og de er vist fra 60erne, men i dag kan man få nyt køkken og toilet hvis man ønsker det. Så man kan selv vælge om man er til det nye eller gamle Vi har beholdt det gamle, for så spare vi 1200 om mdr . Så vi har selv fornyet køkkenet lidt.

Det kan jeg sørme godt forstå.. men det giver så heller ikke mig noget med et nyt køkken.. det skal bare fungere og bruges.. og da slet ikke for en husleje stigning på så meget...hold da op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.