Hvor gammel er jeres bolig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Sidder lige og ser tv og der fortæller de at 70'er parcelhuse er populære...jeg kan så ikke helt forstå det, men smag og behag.

Men kom så til at tænke på hvornår jeres bolig er fra?

Min lille rødstensvilla er fra 1929 og med højt til loftet, stuk og rosetter og plankegulve...lige som jeg kan li' det...

Bor I, i nyt, gammelt eller?

Knus Eva..

Vores er fra 2005... ikke nødvendigvis bedre af den grund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Mka

Eva skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå.. men det giver så heller ikke mig noget med et nyt køkken.. det skal bare fungere og bruges.. og da slet ikke for en husleje stigning på så meget...hold da op..

ja det ville være mange penge de næste 12 år. Så vi nyder livet istede for nyt køkken

Anmeld

24. februar 2010

Misjelle

Vi bor i et leje rækkehus fra 90'erne, men håber at vi snart skal i gang med at bygge et nyt hus helt uden sjæl hehe

Anmeld

24. februar 2010

Loggidut

hov jeg tror da jeg topper med det ældste hus ind til videre...vores er opført i 1900, og der har kun boet en familie i huset før vores familie overtog det.

Mine unger er nu 4. generation til at overtage skuden...hvis de gider.

Til alle jer med huse før 1926, hvordan har forsikringen forholdt sig til at dække helt og aldeles?

Anmeld

24. februar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Ja, smag og behag... men et lækkert køkken og bad kan man nu godt have i et gammelt hus...Jeg synes bare de gamle huse har en sjæl og charme ingen nye huse har...men jeg er også lidt retroagtig...

Vi skal ud og kigge på hus i morgen. Det er et gammelt hus, der er blevet lavet helt i stand.

Jeg er til den romantiske lyse stil, med gulgreb og løvefødder på badekarret. Ældre landkøkken og lign. Og siger nej tak til hvide store køkkener som alle har det

Men det er jo som sagt en smags sag, og vi er jo forskellige

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Mka skriver:

ja det ville være mange penge de næste 12 år. Så vi nyder livet istede for nyt køkken

Ja for pokker da...der kan godt nok opleves og hygges meget for de penge... og maden smager ikke bedre af at det er lavet i et nyt køkken..

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Chritinap skriver:

Vi skal ud og kigge på hus i morgen. Det er et gammelt hus, der er blevet lavet helt i stand.

Jeg er til den romantiske lyse stil, med gulgreb og løvefødder på badekarret. Ældre landkøkken og lign. Og siger nej tak til hvide store køkkener som alle har det

Men det er jo som sagt en smags sag, og vi er jo forskellige

Knus

Det er sørme også rigtig smukt og fint... bare ikke noget der fungerer med tre knægte i hjemmet...det må være om 15 års tid når ikke der er unger hjemme mere.. men smukt, det er det virkelig.

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Loggidut skriver:

hov jeg tror da jeg topper med det ældste hus ind til videre...vores er opført i 1900, og der har kun boet en familie i huset før vores familie overtog det.

Mine unger er nu 4. generation til at overtage skuden...hvis de gider.

Til alle jer med huse før 1926, hvordan har forsikringen forholdt sig til at dække helt og aldeles?

Ej, det er da ret utroligt....vildt der ikke har boet flere.

Det hus jeg boede i før var fra 1904 og der bar ingen problemer med at få det forsikret..

Anmeld

24. februar 2010

Lullaby

Det er fra 70'erne fra at dømme ud fra de forfærdelige gule fliser på køkkenvæggen samt den grønne bordplade...

Anmeld

24. februar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Det er sørme også rigtig smukt og fint... bare ikke noget der fungerer med tre knægte i hjemmet...det må være om 15 års tid når ikke der er unger hjemme mere.. men smukt, det er det virkelig.

Nej det har du ret i..

Her har vi indtil om 7 mdr. kun Celina på 2, og det er faktis gået overraskende med de møbler (og vi går ikke og siger, pas nu på, pas nu på - børnene skal være her).

Men det skal da også lige siges at vores hvide sofaer er blevet byttet ud med mørke møbler, og de hvide stole med mørke læder stole. Det ser ganske godt ud, og så er det praktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.