Hvor gammel er jeres bolig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.010 visninger
58 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Honningblomst

Sidder lige og ser tv og der fortæller de at 70'er parcelhuse er populære...jeg kan så ikke helt forstå det, men smag og behag.

Men kom så til at tænke på hvornår jeres bolig er fra?

Min lille rødstensvilla er fra 1929 og med højt til loftet, stuk og rosetter og plankegulve...lige som jeg kan li' det...

Bor I, i nyt, gammelt eller?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Loa

Vores er fra sommeren 2009

Jeg er ikke rigtig til det "gamle" look....... Så er ganske tilfreds med vores nymoderne køkken og lækre badeværelser......

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Loa skriver:

Vores er fra sommeren 2009

Jeg er ikke rigtig til det "gamle" look....... Så er ganske tilfreds med vores nymoderne køkken og lækre badeværelser......

Ja, smag og behag... men et lækkert køkken og bad kan man nu godt have i et gammelt hus...Jeg synes bare de gamle huse har en sjæl og charme ingen nye huse har...men jeg er også lidt retroagtig...

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Vores villa er fra 1936..... elsker vores gamle møghus

Der er gjort lidt ved det udvendigt siden billedet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Vores villa er fra 1936..... elsker vores gamle møghus

Åh ja... jeg er altså også til gamle huse med al deres sjæl, charme og muligheder

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Eva skriver:

Åh ja... jeg er altså også til gamle huse med al deres sjæl, charme og muligheder

Lige præcis... vi er lige i disse dage igang med at lave køkken-alrum, det bliver super fedt... jeg kan godt lide de gamle trægulve og det fede hth-køkken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Eva skriver:

Ja, smag og behag... men et lækkert køkken og bad kan man nu godt have i et gammelt hus...Jeg synes bare de gamle huse har en sjæl og charme ingen nye huse har...men jeg er også lidt retroagtig...

Sjæl! Lige præcis.... og med det kommer de skæve gulve, knirkende gulvbrædder osv

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Lige præcis... vi er lige i disse dage igang med at lave køkken-alrum, det bliver super fedt... jeg kan godt lide de gamle trægulve og det fede hth-køkken

Det er også rigtig flot... jeg har terrasso ude i mit køkken og det er også super fint til, synes jeg...passer perfekt ind i stilen, men her er altså også holdt i stilen som fra da huset blev født...mangler bare vinduer, men det kommer...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Sjæl! Lige præcis.... og med det kommer de skæve gulve, knirkende gulvbrædder osv

Nemlig.. meget smukt hus I har...

Anmeld

24. februar 2010

Miamaja

Vi er kun til det helt sprit nye hjemme hos os. det er ikke fordi vi ikke kan lide gamle huse med sjael og historie og arkitektorisk vaerdig, men af den simple aarsag at INGEN af os kan knap banke et som lige ind i vaeggen, og et aeldre hus kreaver mere vedligeholdelse lobende end et nyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.