Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

TbCp

Jeanne skriver:

Tror ikke helt jeg er til nogen hjælp, for vi har en Chervolet Blazer V6. Vidunderlig bil, men den kører 7 km liter  

Uhhhhh den er ellers lækker da!!!!

Vi er vist heller ikke til meget hjælp, har en jaguar, der er fint plads i bagagerummet, men det kniber mere inde i bilen + en volswagen touareg, der er jo rigtig fint med plads, men er jo noget dyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

gemt~i~hjertet

nu er jeg på min 3. bil

toyota corolla 1,3 95 kanon bil men nok for lille men kan varmt anbifale audi a4 1,6 96 fed køre glæde ok pris god plads

-Nina

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

Perl skriver:

Hej med jer!

Jeg er desperart! vi skal have ny bil (brugt bil).. jeg har aldrig haft en! og min kæreste syntes jeg skal vælge.. men det er SÅ svært..bi hst kigget på en masse... bla. ford mondeo, chevrolet tacuma og mazda premacy nogen gode råd? hvad mærke er jeres? håber i har en masse hjælp.. jeg vil gerne have rigeligt plads til en billig penge..

Vi har en Toyota Carina - Købt brugt... Fantastisk dejlig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2010

LotteGabriella

Vi har en super lækker Opel Vectra Stationcar 2,0 Der er et dejligt stort bagagerum og masser af plads i kabinen, både foran og bag i Det er dog ikke den nye model, men en model fra år 2002, som vi købte brugt for 2 år siden

Anmeld

22. februar 2010

NoName

Vi har en VW Golf 5, Diesel,

Jeg er super glad for den, den har 5 døre så det er nemt for alle at komme ind og ud.

Noname 17+5

Anmeld

22. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi har 2 biler.

Fars bil: En gammel opel vectra a fra 94, 4 dørs, men vores emmaljunga barnevogn kan godt være i bagagerummet, selerne er dog så korte at de næsten ikke kan komme rundt om autostolen. Men ville helt klart anbefale vectra B stationcar.

Mors bil: En Audi A4 2,5 tdi avant quattro fra 2000, rigtig lækker bil med god plads og klimaanlæg (skal der helt klart også være i min næste bil) Der kan godt være lidt trangt for voksne bagi, men så sent som i går sad vi 4 voksne og en autostol, så det kan lade sig gøre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2010

thessemarie

Vi har en suzuki grand vitara glx fra 2006.. Vi fik den fra ny og er rigtig glad for den..

Der er uden problemer plads til 3 autostole bag i og en barnevogn/klapvogn i bagagerummet..  Od er det voksne der skal sidde bag i er der også rigeligt med benplads..  (Det var et af vores krav da vi testede biler)

De lover 15 km/l, men ved normal blandet kørsel er det kun 9-10 stykker den sniger sig op på.. Det er vores eneste minus..

Og dejlig høj så man ikke skal "kravle" ind og ud..

Held og lykke med jeres søgen..

Anmeld

22. februar 2010

Vidunderligeunger

Har ikke læst hele tråden  

Men, hvis I skal have 4 børn så ville en opel zafira være god... dog ikke med en mindre motor end 1.8 for så kommer I ingen vegne.

Sådan en havde mine forældre, da de havde plejebørn og den er super fin.. bår alle sæder er slået op bliver bagagerummet dog ret småt - men der kan stadig være to store sportstasker deromme

Min kæreste og jeg har en peugeot 206 st. car fra 2003 - og den skal du IKKE vælge. den er altså bare ik særlig rummelig og bagagerummet er småt!!! bare lige hvad vores erfaring har været - endda uden barn endnu..

Anmeld

22. februar 2010

Chris H

Herhjemme kan vi godt lide Toyota  Vi har en Toyota Avensis St. Car og en Toyota Sportsvan.

Anmeld

22. februar 2010

DK

Jeg har min lille elskede peugeot 107 1,0. Fik den fra helt ny og i lyseblå!

Mikkel har hans elskerinde, en BMW Z3, M. Sølv.

Så vi er kun til små biler her i familien!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.