Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

4xGreve

Perl skriver:

Hej med jer!

Jeg er desperart! vi skal have ny bil (brugt bil).. jeg har aldrig haft en! og min kæreste syntes jeg skal vælge.. men det er SÅ svært..bi hst kigget på en masse... bla. ford mondeo, chevrolet tacuma og mazda premacy nogen gode råd? hvad mærke er jeres? håber i har en masse hjælp.. jeg vil gerne have rigeligt plads til en billig penge..

En toyota er havd vi har og det har vi længe ønsket os og fortryder ikke vores køb...

Min mand er pladesmed og står og arbejder med biler hver dag, han siger det er en af de letter biler at reaper på, det er ikke den dyrste, og den taber ikke vildt meget i værdi, en super lækker bil, et super lækkert mærke og bare lige os...

os selvom det ikke er en st. car men en hatch back så kan vi nemt have klap-vogn i den som er lidt høj i det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hvis i skal have barn/ børn med i bilen vil jeg anbefale en stationcar.. Nu når du skriver billig og brugt. Og så tænker jeg: Ford mondeo.. En rigtig lækker bil. Skoda Fabria stationcar, også en rigtig lækker og anbefalende bil..
I skal bare være enormt obs på bilen når i køber den brugt, men det siger jo sig selv
Hel og lykke med bil jagten

Selv har jeg en chevrolet aveo årg. 2009.. Lille bil (vidste ikke jeg var gravid) men har dog plads til en klapvogn, men så hellere ikke mere. Så den er ikke god til en familie..

Anmeld

21. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

jeg har en super lækker bil, en suzuki swift i pink en rigtig dejlig bil ..

og så har mathias sin egen drenge bil en porsche et eller andet.. hehe.. men ikke en jeg gider køre særlig meget i, selvom den er super lækker..

men kan helt klart anbefale en suzuki swift..

knus

Anmeld

21. februar 2010

Bom

Vi har lige købt en ny bil, valget faldt på en citroën xsara st car fra 99, det er en 2,0 i 16 v, og vi gav kun 29000 for den.. Den skulle gerne kører 13 km pr liter..

Dejlig bil og billig...

Anmeld

21. februar 2010

LMM

Perl skriver:

Hej med jer!

Jeg er desperart! vi skal have ny bil (brugt bil).. jeg har aldrig haft en! og min kæreste syntes jeg skal vælge.. men det er SÅ svært..bi hst kigget på en masse... bla. ford mondeo, chevrolet tacuma og mazda premacy nogen gode råd? hvad mærke er jeres? håber i har en masse hjælp.. jeg vil gerne have rigeligt plads til en billig penge..

Vi købte en brugt bil for et år siden Wv sta. car, der er en masse plads og synes også at den er ret feddd vi søgte i lang tid på dba, og fandt vores bil, vi gav et bud langt under prisen og da ham der solgt den havde købt ny, fik vi den til "vores" bud

Det er den bedste bil vi har haft

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2010

Louise mortil4

vi har en Ford galaxy 7 personers disel fra 99 (min bil) den kører ca 15 km på en liter. Den er lidt dyr i indkøb, men jeg sys bestemt den er pengene værd, da vi kun havde 3 børn havde vi taget de 2 bagerste sæder ud også var der fint plads til både tvillinge vogn, klapvogn og andet pikpak. Nu hvor vi har  børn er der fint plads til en barnevogn og pulsetake og ekstra tøj og bleer til ungerne + lidt indkøb. 

Manden har lige fået en Fiat punto fra 94 til at køre på job i, der skal hverken være barnevogn eller noget i så den er dejligt lille og billig.

Anmeld

22. februar 2010

M.O.A.R.

Vi har en Daewoo Matiz 0,8. Lille men økonomisk bil

Malene 31+6

Anmeld

22. februar 2010

9510

Vi har en Seat leon fra 07 diesel, den er vi super glade for, kører langt på literen, lækker bil efter min mening

Dog er bagagerummet dumt indrettet,

Anmeld

22. februar 2010

Michael healer

Perl skriver:

Hej med jer!

Hej

Her kan du se hvad du kan få brugt, det gode ved den side er også, at du kan sætte til at sotere  på om den skal have anhængertræk eller andre ting m.m.

mvh Michael

http://www.guloggratis.dk/ford/mondeo?field_fuel_type=&field_newly_checked=1&field_year_end=&field_year_start=&maxprice=&minprice=&q=ford+mondeo+st&regionid=&saletypeid=&search_type=extended&ordertype=price

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.