Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.349 visninger
53 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Lillefe

Hej med jer!

Jeg er desperart! vi skal have ny bil (brugt bil).. jeg har aldrig haft en! og min kæreste syntes jeg skal vælge.. men det er SÅ svært..bi hst kigget på en masse... bla. ford mondeo, chevrolet tacuma og mazda premacy nogen gode råd? hvad mærke er jeres? håber i har en masse hjælp.. jeg vil gerne have rigeligt plads til en billig penge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Munder

Altså det kommer jo an på størrelsen. Jeg kører i nr. 2 bil, så det er den lille.

Jeg har en Suzuki Wagon, og jeg ELSKER den. Den er høj, så jeg skal ikke krumme mig sammen, når jeg spænder min datter fast. Den har en god benzinøkonomi, og så er den lille og meget rummelig.

Alt i alt, jeg er meget glad for min lille dyt

Anmeld

21. februar 2010

Kløver

Perl skriver:

Hej med jer!

Jeg er desperart! vi skal have ny bil (brugt bil).. jeg har aldrig haft en! og min kæreste syntes jeg skal vælge.. men det er SÅ svært..bi hst kigget på en masse... bla. ford mondeo, chevrolet tacuma og mazda premacy nogen gode råd? hvad mærke er jeres? håber i har en masse hjælp.. jeg vil gerne have rigeligt plads til en billig penge..

Vi har en suzuki Liana og elsker den, det er bare en skøn bil, ikke alt for dyr i drift og kører godt og er meget meget rummelig

Anmeld

21. februar 2010

Anne85

Vi har to meget økonomiske biler... En Skoda Fabia station car og en Toyota Aygo... Dejlige biler

Anmeld

21. februar 2010

LinLin

Munder skriver:

Altså det kommer jo an på størrelsen. Jeg kører i nr. 2 bil, så det er den lille.

Jeg har en Suzuki Wagon, og jeg ELSKER den. Den er høj, så jeg skal ikke krumme mig sammen, når jeg spænder min datter fast. Den har en god benzinøkonomi, og så er den lille og meget rummelig.

Men køn er den ikke

Jeg har bare en gammel Golf 2 fra 1988! Ikke økonomisk overhovedet, men jeg elsker min gamle bil, selvom batteriet svigtede mig en vinterdag, så jeg måtte ofre det  Har heller ikke brug for en bil - det er bare luksus at have den, så derfor tænker jeg ikke økonomi mht den...

Anmeld

21. februar 2010

Lillefe

uuh ja den kender jeg godt.. min mor og stedfar har en. men nu er jeg 180, min kæreste er 185, og så har vi en dreng på 10 plus en der skal sidde i stol.. og på et eller andet tidspunkt muligvis en mere.. så bliver det lidt klemt hvis jeg skal sidde mellem to autostole..

Anmeld

21. februar 2010

Lillefe

Maja84 skriver:

Vi har en suzuki Liana og elsker den, det er bare en skøn bil, ikke alt for dyr i drift og kører godt og er meget meget rummelig

Hov denne her var til dig ikke hende med suzuki agen.. hehe

uuh ja den kender jeg godt.. min mor og stedfar har en. men nu er jeg 180, min kæreste er 185, og så har vi en dreng på 10 plus en der skal sidde i stol.. og på et eller andet tidspunkt muligvis en mere.. så bliver det lidt klemt hvis jeg skal sidde mellem to autostole..

Anmeld

21. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har en nissan patol 4*4 fra '87

og en peugeot 405 (fået af svigerfar) fra '94

Dejlig gamle biler man selv kan rode med..

Anmeld

21. februar 2010

SpunkenJo

Vi er meget glade for vores Ford Mondeo st. fra 2006

Anmeld

21. februar 2010

Joan ( Smallie )

Vi har en astra st.car fra 99 som nr 2 bil og en berlingo fra 04 diesel og den går fint 15 km på en liter og er dejlig at have små børn i med skydedøre. Barne vogn behøver vi ikke slå sammen bare ind med den.

Men det kommer jo også meget an på hvad du er til af bil og hvad den skal kan rumme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.