Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Munder

Mor til David skriver:

Men køn er den ikke

Jeg har bare en gammel Golf 2 fra 1988! Ikke økonomisk overhovedet, men jeg elsker min gamle bil, selvom batteriet svigtede mig en vinterdag, så jeg måtte ofre det  Har heller ikke brug for en bil - det er bare luksus at have den, så derfor tænker jeg ikke økonomi mht den...

Nope, den er pænt grim, jeg plejer at kalde den min skumpede postmand per bil..... For mig er en bil et hjælpemiddel til at få mig fra A -til B, og min skumpede varevogn er perfekt til det formål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Munder

uuh ja den kender jeg godt.. min mor og stedfar har en. men nu er jeg 180, min kæreste er 185, og så har vi en dreng på 10 plus en der skal sidde i stol.. og på et eller andet tidspunkt muligvis en mere.. så bliver det lidt klemt hvis jeg skal sidde mellem to autostole..

Hmmm, ja. der kan jeg godt se, at der bliver et problem. Jeg er 169 og kører kun rundt med min datter, og til det formål er den perfekt.

Dvs. at I skal bruge en bil til 4 - på sigt 5. Jeg skal prøve at spørge min husbond, han er bidt af en gal bil, og har meget styr på det med "automobiler". Jeg vender tilbage.....

Anmeld

21. februar 2010

Muffinmus

tja, vi har en Ford focus st car.Fint med plads og det er en diesel...den er fra 2000 og vi gav 60.000 for den for  2 år siden.

Anmeld

21. februar 2010

Munder

Altså min mand siger at af de tre du nævnte er Ford Mondeo det bedste valg (du må ikke tage Tacum'en).

Hvor meget må den koste? det vil give en bedre mulighed for at hjæple!

Anmeld

21. februar 2010

Kløver

Perl skriver:

Hov denne her var til dig ikke hende med suzuki agen.. hehe

uuh ja den kender jeg godt.. min mor og stedfar har en. men nu er jeg 180, min kæreste er 185, og så har vi en dreng på 10 plus en der skal sidde i stol.. og på et eller andet tidspunkt muligvis en mere.. så bliver det lidt klemt hvis jeg skal sidde mellem to autostole..

tja men så skal du godt nok op og have en stor bil hvis der skal mere plads mellem autostolene gg

Anmeld

21. februar 2010

Lillefe

Munder skriver:

Altså min mand siger at af de tre du nævnte er Ford Mondeo det bedste valg (du må ikke tage Tacum'en).

Hvor meget må den koste? det vil give en bedre mulighed for at hjæple!

Ja det værste er jo faktisk at syntes ikke lige vi har råd til det dyreste lige pt, overvejer at købe en ældre model nu og så senere en større og måske dyrere.. Men det kan også være det er en mulighed... aller allerhøjst 100.000 vil helst gerne ned på 75. og meget gerne billigere..

Anmeld

21. februar 2010

JonTri

Kører en renault lagune st car fra 01 - skøn dyt hvor man får noget for pengene... havde svoret at jeg ikke sku køre fransk, men er altså blevet pos overrasket. Gav 80000 for lidt over et år siden...

Anmeld

21. februar 2010

Lillefe

rikkekrogh skriver:

Kører en renault lagune st car fra 01 - skøn dyt hvor man får noget for pengene... havde svoret at jeg ikke sku køre fransk, men er altså blevet pos overrasket. Gav 80000 for lidt over et år siden...

ok ja min kæreste bliver også ved med at vende tilbage til en renault... jeg har også sagt ikke fransk.. men måske var det en god ide alligevel..

Anmeld

21. februar 2010

Lone Jakobsen

vi har 2 biler:

en gammel toyota carina, totalt rustbunke....men starter hver gang. god plads, og meget pålidelig spand dog er sikkerheds selerne kun lige akurat lange nok til at nå rundt om autostolene.

en opel zafire. stor og pæn, men ikke lige pålidelig. masser af plads hvis man kun har 3 børn med, men har man alle 7 sæder i brug, så er der ingen bagage plads. meget vanskeligt koblingspunkt.....og en bil bil vi generelt har haft mange små-problemer med.

ville anbefale toyotaen til enhver tid

Anmeld

21. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi havde engang en Peugeot 307 SW - der er god plads til tre autostole på bagsædet. Har hørt, at den skulle være en af de mest rummelige (og er i hvert fald mere rummelig end den BMW x1, vi har i dag, men den største på 8 år sidder på selepude i midten, så intet problem).

Tæller jeg forkert, eller overvejer I at få barn nr 4 engang? Så kunne I jo vælge en af de modeller, hvor man kan have to rækker bagsæder. Dog koster det jo noget bagagerum. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.