Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Munder

Perl skriver:

ok ja min kæreste bliver også ved med at vende tilbage til en renault... jeg har også sagt ikke fransk.. men måske var det en god ide alligevel..

Min kære mand nævner nu Skoda Octavia. Den har vi haft i en lang periode mens Andrea var lille, og der er et dejlig bagagerum. Det er (efter min mands skøn) en rigtig dejlig bil for pengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tror ikke helt jeg er til nogen hjælp, for vi har en Chervolet Blazer V6. Vidunderlig bil, men den kører 7 km liter  

Anmeld

21. februar 2010

krofo

Hey

Du skal vælge en opel zafira der er masser af plads i, både til fødder men også i siddebredde. Vi har lige pt tvillinger på 1,5 i deres stole og den store på 7 i midten på selepude. Vi har 7 personers udgaven og diesel fra 2002. Den gav vi 140.000 for.

En god bil til pengene

Anmeld

21. februar 2010

Lillefe

iih tusind tak allesammen.. i er så flinke til at komme med råd osv.. det giver mig ligesom lidt mere syn på tingene

Anmeld

21. februar 2010

CarinaSB

vi har en fiat marea stc fra 99 :) den er vi super godt tilfreds med :)

Anmeld

21. februar 2010

Lillefe

Munder skriver:

Min kære mand nævner nu Skoda Octavia. Den har vi haft i en lang periode mens Andrea var lille, og der er et dejlig bagagerum. Det er (efter min mands skøn) en rigtig dejlig bil for pengene

ok må se på det syntes det er SÅ svært.. selvom manden siger han syntes jeg skal vælge så bliver han aldrig enig med mig alligevel..

Anmeld

21. februar 2010

Honningblomst

Jeg har en dødsyg Polo st. som jeg og min veninde har prøvet at gøre bare lidt mere spiselig vha marguritter.....den er så fornylig fikset mere op med lidt pink forskellige steder..

Men jeg savner min volvo. st og sådan en skal jeg have næste gang....sort med pink blomster..

Knus Eva

Anmeld

21. februar 2010

Sofiedk

Vi har en audi a6 st car fra 2006 i diesel. Fantastisk bil, MEGA meget plads, super lydløs og kører ret langt på literen, elsker at køre i den.

Anmeld

21. februar 2010

grinbidderen

hejsa vi har en ford mondeo statisoncars staves da der skulle være både plads til barnevogn og til vores hund.. plus at i de fleste biler skal barnevognen ligge vandret i bagaserummet men i vores der kan den være lodret så der er masser af plads til barnevogn, hund og indkøb...

Knus

Anmeld

21. februar 2010

otlitrom

Jeg har sådan en fin en her

Kan ikke anbefales som familie-bil, men den er fin til os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.