Hvad bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Michael healer

DK skriver:

Jeg har min lille elskede peugeot 107 1,0. Fik den fra helt ny og i lyseblå!

Mikkel har hans elskerinde, en BMW Z3, M. Sølv.

Så vi er kun til små biler her i familien!

Hej

Hvordan er bagsædet så i din peugeot 107, hvor store børn kan der sidde der ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

DK

Hej

Hvordan er bagsædet så i din peugeot 107, hvor store børn kan der sidde der ?

Der er jo ikke noget midtersæde, så der kan kun sidde 2 personer på bagsæde. Men der kan altså sidde voksne deromme! Jeg er 1.78 cm. høj, og har da siddet på bagsædet fra Horsens til Nyborg! Altså mit hoved rammer ikke loftet eller noget, og fordi der ikke er midtersæde, så er bagsæderne godt brede. Der er også plads til mine lange stænger hvis de er lidt på skrå, når min kæreste på 1,90 kører bilen med sædet godt tilbage, og jeg sidder lige bagved! Alt i alt masser af plads i kabinen, men ikke så meget bagageplads. Men man kan jo ligge sæderne helt ned hvis man af og til skal fragte store ting! Jeg har købt en 5 dørs, da det ikke er til at holde ud at spænde børn fast i en 3 dørs!

Du får lige et billede med af min lille bil! Den ser så glad ud! Jeg ææælsker den bil! Plus den er jo super billig i indkøb, forsikring (4200 kr med kasko) og ejerafgift (545 kr om året!!!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2010

Pia.

Jeg har en peugeot 406 st.car... Og den er jeg godt tilfreds med - der er god plads til mine tre børn og 2 vovser ... Håber den holder mange flere år endnu får jeg har ikke råd eller mulighed for at skifte den ud...

Anmeld

22. februar 2010

Michael healer

DK skriver:

Der er jo ikke noget midtersæde, så der kan kun sidde 2 personer på bagsæde. Men der kan altså sidde voksne deromme! Jeg er 1.78 cm. høj, og har da siddet på bagsædet fra Horsens til Nyborg! Altså mit hoved rammer ikke loftet eller noget, og fordi der ikke er midtersæde, så er bagsæderne godt brede. Der er også plads til mine lange stænger hvis de er lidt på skrå, når min kæreste på 1,90 kører bilen med sædet godt tilbage, og jeg sidder lige bagved! Alt i alt masser af plads i kabinen, men ikke så meget bagageplads. Men man kan jo ligge sæderne helt ned hvis man af og til skal fragte store ting! Jeg har købt en 5 dørs, da det ikke er til at holde ud at spænde børn fast i en 3 dørs!

Du får lige et billede med af min lille bil! Den ser så glad ud! Jeg ææælsker den bil! Plus den er jo super billig i indkøb, forsikring (4200 kr med kasko) og ejerafgift (545 kr om året!!!)

Tak for svar og billeder

Ja den ser da glad ud, det kunne være andre bilmærker kunne lære noget der, så vi for nogle flere glade biller og bilejer he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.