Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Mutti2

Hej Piger

Nu er jeg dog ikke en af dem der skal teste

Vil bare lige ønske jer alle held og lykke....  

Jeg krydser fingre for jer alle

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

mullesmith2

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger

Nu er jeg dog ikke en af dem der skal teste

Vil bare lige ønske jer alle held og lykke....  

Jeg krydser fingre for jer alle

Knus

mange takker

Anmeld

18. februar 2010

Kløver

Skal teste den 27 feb

held og lykke til os alle, håber på 100% positive teste

Anmeld

18. februar 2010

Morfor2

ViolaFie skriver:

Testhold Uge 8

Gittn: 23. feb.  -

mullesmith2: 23. feb.  -

Louisiana28: 23. feb.  -

malenemusen: 23. feb.  -

Carina90: 28. feb.  -

Riksen: 28. feb.  -

Paw og Camilla: 28. feb.  -

stoffermus: 28. feb.  -

Sofiekdk: 28. feb.  -

ViolaFie: 27. feb 

Morfor2: 28. feb

Hopper da også lige på her så

Anmeld

18. februar 2010

mullesmith2

Ha jeg er skide skør. Testede lige igår for sjov, der kom selvfølgelig en meget negativ test ud af det hvilket jeg også havdet regnet med hehe men kunne ik dy mig. Havde ægløsning på dag 18 efter hva testen sagde, og jeg er på dag 24 idag så det er jo også mega tidligt at begynde hehe men testoman er man vel haha forventer mens på dag 29 så der er jo 5 dage endnu til at den kan nå at lave sig om til positiv. Jeg tror nu ik ret meget på det fordi de sidste 3 måneder har været negativ så det tror jeg også den er den her gang. Har heller ik nogen symptomer endnu da....

Anmeld

19. februar 2010

Persille83

Mulle mulle mulle Tror vi alle har det sådan på en eller anden måde. Jeg slår mig over fingrene hver gang jeg tænker på at teste før tid.

Nu er der jo heller ikke så lang tid til du skal teste. Ellers må du få kæresten til at gemme testene bort, hvor du ikke kan finde dem før dagen er kommet heheh

Krydser fingre for at der er sket noget denne gang, nu du har opdaget din sene ÆL i cyklussen.

Anmeld

19. februar 2010

Diana...

for jer alle sammen. held og lykke med det.

Knus

Anmeld

19. februar 2010

mullesmith2

Persille83 skriver:

Mulle mulle mulle Tror vi alle har det sådan på en eller anden måde. Jeg slår mig over fingrene hver gang jeg tænker på at teste før tid.

Nu er der jo heller ikke så lang tid til du skal teste. Ellers må du få kæresten til at gemme testene bort, hvor du ikke kan finde dem før dagen er kommet heheh

Krydser fingre for at der er sket noget denne gang, nu du har opdaget din sene ÆL i cyklussen.

hehe jah det er ikke godt med alt det testeri, men vil bare så gerne vide det så tidligt så muligt, tager nemlig på skiferie i morgen, men det er der nok ik nogen chance for at testen bliver hurtigere positiv af det.... Hmm

Anmeld

19. februar 2010

Louisiana

Hvor er det skønt, at jeg ikke er alene om, at teste for tidligt hihi 

Tror også, at jeg må ha' kæresten til, at gemme de tests, til jeg rent faktisk skal teste 

Puha, mens jeg sidder her og skriver får jeg pludselig slem kvalme, og er meget svimmel... Har ellers INGEN symtomer haft i denne måned, som jeg ellers har haft MASSER af de sidste to måneder...

Anmeld

19. februar 2010

mortilfreja

Hej..

Er ny herinde. Men er lige så spændt på min testdag som er d. 25. Feb... Håber så meget at det er lykkedes. Blev gravid i september sidste år men aborterede desværre i uge 6-7. Vi har prøvet i 3 et halvt år nu så der må gerne snart være gevinst. Har i forvejen verdens dejligste datter på 9 år.

fingre for alle herinde..

Kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.