kitty skriver:
Nej, det lyder som et stramt budget!
Sejt at I klarer Jer! Er altid fascineret af vegetarer. Jeg kan godt lide kød, men tror faktisk godt jeg kunne undvære det. Så skulle jeg jo bare have proteinerne andetsteds fra, som i gør med Bønner etc. 
Vi har gået to mennesker på én SU i 3 måneder. Det har heller ikke været nemt. Min kæreste var ude og rejse i 5 uger, og jeg brugte 500kr på mad i de uger.. Det var godt nok hårdt!
Men ja, der er meget mad i de grøntsager. Og hvis man bruger fantasien og nogle gode krydderier, så kan man komme langt! Der er vildt meget mad i et kål eller en knold!
Sidste uger så jeg Camille Plum (hedder hun ikke sådan?) og snakkede om alle slags kål der findes. Jeg grinede for hun sagde at gamle mennesker synes, at den lugter af fettigdom og de unge mennesker synes, at den lugter af prut... hahahahaha.... Men der er meget mad i den og vi smilede, for det ved vi her i huset :-D Ja, vi skal klare mad, tøj, sjovt, husleje, banklån (min mands sommerhus), forsikring, fuldpris vuggestue osv osv med en ikke særlig høj løn. Så det er ikke så sjovt. Gudskelov amning er stadig gratis! 
Anmeld