Hvad bruger i om ugen på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

ekzunz

Zette skriver:

Hvor mange er I? 

2 voksne og 5 børn på hhv 3, 5, 13, 15, og 17 - og de 3 største spiser jo mere end mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

smokin

Znuzke skriver:

2 voksne og 5 børn på hhv 3, 5, 13, 15, og 17 - og de 3 største spiser jo mere end mig

Så er det RET godt gået med 8000 synes jeg! og ja teenager ÆDER! bliver helt bange nogle gange når min 13årig fætter kommer på besøg og fortærer halvdelen af gryden 

Anmeld

16. februar 2010

Mimic

herhjemme er vi to voksne og et barn på 3½, vi laver madplan hver lørdag og handler alt ind i rema 1000 og fakta.

vi har gjort det at vi hver den første tager 5 kuverter og skriver ugenumre på de 4 og den 5. er "buffer" i hver kuvert lægger vi 600 kr og det er det der er til den enkelte uge. bufferen er til hvis der skal være lidt ekstra hygge eller at noget blev lidt dyrere.

Anmeld

17. februar 2010

LotteN

LMM skriver:

på www.dr1.dk/rabatten så plejer det at stå ude i højre side, den ret med kylling er vildt god og den ret med fiskedeller er fantastisk det er de bedste fiskedeller!

hmm, det kan jeg ski kke lige finde....'øvøv

Anmeld

17. februar 2010

LMM

LotteN skriver:

hmm, det kan jeg ski kke lige finde....'øvøv

hej.

http://www.dr.dk/dr1/rabatten

prøv at gå ind på denne link, så i højre side er der noget der hedder opskrifter fra rabatten ca nr fire boks

Anmeld

17. februar 2010

Lullaby

Vi bruger imellem 6-700 om ugen, 2 voksne og 2 børn. Det er inkl bleer og mad samt toiletartikler osv

Anmeld

18. februar 2010

pipsen

Er meget imponeret over I ikke bruger mere. Ih det ville jeg gerne lære.. vil dog ikke gå på kompromis med sundheden og vi bruger en del penge på økologisk mad m.m. her.. Tror vi bruger omkring 1500 kroner om ugen og vi er to voksne og to små børn

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Bare på mad/drikke har 500 kr om ugen +/- og så kommer bleer, toiletpapir, køkkenrlle, vaskeklude.. Så vi ligger nok omkring 800-900 kr om ugen.

2 voksne, et fuldtidsblebarn og et natble-barn

Derudover har vi madordning i bhv, så vi bruger 220 kr pr. barn pr. mdr. ekstra på mad, frugt, brød, ja alle måltider pånær middagsmaden fredag, som er madpakke

Anmeld

18. februar 2010

Maria.

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så ved ikke om det evt er skrevet.. Men jeg så Luksus-fælden her den anden dag.. Og de regner med at man i gennemsnit bruger 5000,- kr og måneden når man er 2 voksne og 2 børn.. Det er så vidst på alt der hedder Mad, drikke, toiletpapir osv..

Men det er vel meget individuelt hva man bruger.. Jeg har faktisk ikke rigtig styr på det.. Jeg køber hva vi mangler, men bruger også meget tid på at lave madplan, og få handlet stort ind, så der ikke går så meget mad til spilde..

Anmeld

18. februar 2010

Bavianis

Vi har afsat 4000 om måneden til 2 voksne. Det er inkl ALT til husholdningen, og jeg synes faktisk at jeg skal tænke over hvad jeg køber. Vi skal pt spare på madkontoen, da vi har overtræk, og prøver derfor at leve for 2000 kr om måneden (som mange af Jer andre gør!), men jeg synes det er suuuper svært!

Især hvis jeg gerne vil have grøntsager. Jeg vil helt sikkert gå ind på rabattens hjemmeside og se den billige ret;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.