Hvad bruger i om ugen på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Men hvis man er nød til det, så er det også bare sådan...altså, så kan der jo ikke være et alternativ

Nej det er jo nemlig det. MEn vil ønske vi havde råd til mere frugt end det vi får. For jeg er virkelig besat af frugt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Lige præcis... helt enig...og ja, det er da mindst 100kr om ugen, tror nu jeg briger en del mere på frugt end 100kr på en uge..

Ja, jeg prøvede lige at regne lidt på det, for 100 kr virkede som lidt. Og det kan slet ikke slå til.

4 forskellige stykker frugt om dagen + grønt til aftensmaden... + grønt til "snack".. 100 kr kan slet, slet ikke slå til!

Jeg kan bare ikke undvære det, og vil heller ikke!

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Nej det er jo nemlig det. MEn vil ønske vi havde råd til mere frugt end det vi får. For jeg er virkelig besat af frugt hehe

Ja, det kan jeg godt forstå....kan I se en ende på det, altså at jeres månedlige beløb stiger?

Anmeld

16. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har længe brugt ca. 800-900.- i ugen på mad, og vi er pt. 2 voksne og 1 barn på 5 år.

Dog har vi for 14 dage siden lavet et mad budget der siger 600.- i ugen, da det andet har været "frås" for vores vedkommende. Vil sige at det går fint ind til videre, men der bliver så heller ikke til røde bøffer og lign. flere gange i ugen længere

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Ja, jeg prøvede lige at regne lidt på det, for 100 kr virkede som lidt. Og det kan slet ikke slå til.

4 forskellige stykker frugt om dagen + grønt til aftensmaden... + grønt til "snack".. 100 kr kan slet, slet ikke slå til!

Jeg kan bare ikke undvære det, og vil heller ikke!

Nej vel...det tænkte jeg nok...det er nok omkring 500kr om ugen...

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Nej vel...det tænkte jeg nok...det er nok omkring 500kr om ugen...

Her i huset er det kun mig der rører det grønne, manden løber næsten, bare han ser skyggen af en tomat Men 250 ,- er i hvert fald tættere på end 100,-!

Anmeld

16. februar 2010

Diana...

Vi bruger mellem 600-1000 for nogen uger har vi kød nok i fryseren til en hel uge så bruger vi ikke så meget men når vi skal have kød bliver der bruger meget.

Anmeld

16. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå....kan I se en ende på det, altså at jeres månedlige beløb stiger?

Ikke lige nu, altså jeg er efterhånden vantil det, for har ikke haft meget at gøre med siden jeg blev sygemeldt i 2006, så jeg tænker ikke så meget over det mere som jeg gjorde i starten.

Da jeg lige var blevet sygemeldt og boede alene kan jeg huske min mor kom med tons af frugt og grønt til mig for at være sikker på jeg fik nok hehe

Men Frank skulle gerne have en læreplads til efter sommer hvor han så får voksen læreløn.

Jeg skulle også gerne have en hvis kommunen kan hjælpe mig med at få mere i elevløn end det normale er ellers har vi ikke råd til jeg tager udd.

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Her i huset er det kun mig der rører det grønne, manden løber næsten, bare han ser skyggen af en tomat Men 250 ,- er i hvert fald tættere på end 100,-!

Mine unger spiser meget af det ligesom jeg gør.. og der sparer jeg slet ikke..

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ikke lige nu, altså jeg er efterhånden vantil det, for har ikke haft meget at gøre med siden jeg blev sygemeldt i 2006, så jeg tænker ikke så meget over det mere som jeg gjorde i starten.

Da jeg lige var blevet sygemeldt og boede alene kan jeg huske min mor kom med tons af frugt og grønt til mig for at være sikker på jeg fik nok hehe

Men Frank skulle gerne have en læreplads til efter sommer hvor han så får voksen læreløn.

Jeg skulle også gerne have en hvis kommunen kan hjælpe mig med at få mere i elevløn end det normale er ellers har vi ikke råd til jeg tager udd.

Ok... jeg synes I er super seje at i klarer det for så lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.