Hvad bruger i om ugen på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.164 visninger
63 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

BinaMor

altså mad og toiletartikler?

dvs ikke grillmad, tøj, benzin, blade og andre ekstra ting.

jeg vil gerne ned på 500 for 2 voksne, 1 barn og hver anden weekend 2 store børn. er det realistisk? pt bruger jeg ca. 8-900kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

otlitrom

Det lyder svært. Vi er to voksne, og vi bruger 600 om ugen.. Og jeg føler jeg vender hver en øre... Men det er sikkert muligt.. Det kræver bare noget arbejde, og nogle rigtig billige butikker i nærheden.

Man kan, hvad man vil

Anmeld

16. februar 2010

Vingummien

gabriellasmor skriver:

jeg vil gerne ned på 500 for 2 voksne, 1 barn og hver anden weekend 2 store børn. er det realistisk? pt bruger jeg ca. 8-900kr.

Vi har 2000 o, måneden til 2 voksne og et barn og 2 børn hver anden weekend og det er jo ca 500 om ugen. Så fylder vi fryseren op til den 1 og køre efter billige tilbud så det eneste vi skal tænke på resten af måneden er pålæg brød osv

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

Hmm, det kommer jo an på hvordan du vil leve.

Jeg tror ikke vi ville få nok frugt og grønt for kun 500kr om ugen...jeg bruger nok 4-6000kr om md. på mad osv.

Men hvis man vil, kan man nok...men kan det gøres sundt nok til børn?

Knus Eva..

Anmeld

16. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi har et husholdningsbudget på 4000/mdr og vi er 2 voksne og 1 barn på 4 år.

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Jeg tror ikke vi ville få nok frugt og grønt for kun 500kr om ugen...jeg bruger nok 4-6000kr om md. på mad osv.

Knus Eva..

Lige præcis... Jeg kan ikke undvære mit frugt og grønt, og det koster altså 100 kr om ugen, mindst... Og sådan er det bare!

Plus at jeg ikke starter bilen for at køre i bilka, fordi de har billige kyllinger... For så bruger jeg pengene i benzin i stedet.

Vi prøver at købe stort ind én gang om ugen, og så supplere med mælk, pålæg og brød. Der tror jeg man kan spare noget, i steder for at købe ind hver dag...

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Lige præcis... Jeg kan ikke undvære mit frugt og grønt, og det koster altså 100 kr om ugen, mindst... Og sådan er det bare!

Plus at jeg ikke starter bilen for at køre i bilka, fordi de har billige kyllinger... For så bruger jeg pengene i benzin i stedet.

Vi prøver at købe stort ind én gang om ugen, og så supplere med mælk, pålæg og brød. Der tror jeg man kan spare noget, i steder for at købe ind hver dag...

Lige præcis... helt enig...og ja, det er da mindst 100kr om ugen, tror nu jeg briger en del mere på frugt end 100kr på en uge..

Anmeld

16. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Knus Eva..

Det kan det hvis man er nødtil det

Vi har i hvert fald frugt og grønt hjemme hele tiden

Anmeld

16. februar 2010

LMM

gabriellasmor skriver:

Hey

Vi er to voksene og vi bruger ca. 350 kr om ugen! og manden spiser meget hi hi Vi laver en madplan hver søndag (tjekker Rema 1000s tilbud og laver ud fra det) og en huskeseddel og så handler vi kun i Rema 1000!! Vi får suppe en gang om ugen, da det er nemt og billigt! og så får vi retten fra Rabatten, den til en flad 20er

Synes selv vi gør det ret billigt!

Har lige handler ind til denne uge for kun 120 kr! fordi at jeg har ryddet op i mine køkkenskabe og lavede retter ud fra hvad jeg have

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Det kan det hvis man er nødtil det

Vi har i hvert fald frugt og grønt hjemme hele tiden

Men hvis man er nød til det, så er det også bare sådan...altså, så kan der jo ikke være et alternativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.