Hvad bruger i om ugen på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Anne85

Puha... Vi bruger i snit 1500 kr i ugen... Men mon ikke man ku leve for det halve hvis man kneb ballerne sammen Lav en grød dag, en suppe dag, en rugbrødsdag... Det koster squ ik alverden... Og så er spaghetti kødsovs jo altid godt Frugt, grønt og gode råvarer ville jeg aldrig spare på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

BinaMor

Anne85 skriver:

Puha... Vi bruger i snit 1500 kr i ugen... Men mon ikke man ku leve for det halve hvis man kneb ballerne sammen Lav en grød dag, en suppe dag, en rugbrødsdag... Det koster squ ik alverden... Og så er spaghetti kødsovs jo altid godt Frugt, grønt og gode råvarer ville jeg aldrig spare på

det var ski en god idé

Anmeld

16. februar 2010

BinaMor

kan se vi ikke bruger for meget som det er nu.. frugt og grønt er heldigvis billigt i fakta. tror mest det er kødet der er synderen.

Anmeld

16. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ok... jeg synes I er super seje at i klarer det for så lidt..

Kan godt nok også give nogle diskotioner vil jeg sige for er jo ikke  lige til tøj osv må jeg indrømme. Fik lidt penge i julegave og gik jeg amok med at købe tøj for trængte lige. Så når der er ekstra i kassen så er det Emil der får, og så må vi vente.

Men vi bruger jo også 1000kr om måneden bare i transport på at hente Franks datter det er meget når man har så lidt

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Kan godt nok også give nogle diskotioner vil jeg sige for er jo ikke  lige til tøj osv må jeg indrømme. Fik lidt penge i julegave og gik jeg amok med at købe tøj for trængte lige. Så når der er ekstra i kassen så er det Emil der får, og så må vi vente.

Men vi bruger jo også 1000kr om måneden bare i transport på at hente Franks datter det er meget når man har så lidt

Ja, det kan jeg godt forstå...øv, det er også bare noget der kan skabe dårlig stemning...

VILDT det koster så meget med Franks datter og transport...

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

gabriellasmor skriver:

kan se vi ikke bruger for meget som det er nu.. frugt og grønt er heldigvis billigt i fakta. tror mest det er kødet der er synderen.

Det tror jeg du har helt fuldstændig ret i!

Hvis man lavede en enkelt dag eller to uden kød, ville det jo skære noget af beløbet...

Anmeld

16. februar 2010

Cris

Vi bruger 500kr om ugen. Nogle gange bliver 600 men nogle andre bliver 400! Vi spiser masser af grønsager og godt med frugt (jeg er desværre ikke så god til at spise frugt men min søn er heldigvis!) Vi er vegetarer skal jeg sige, så vi bruger ikke noget på kød, pølser osv. Men vi bruger det til kikkerter og bønner og så nogle ting... Det er bedst hvis I kører på madplan, for så ved I, hvad I skal handle for at undgå noget impuls køb (som jeg elsker og savner og nogle gange ryger alligevel i vognen noget sjovt )  Vi kører ikke helt på madplanen, men vi har en idé mere eller mindre, om hvad vi skal spise. En portion kikkerter med grønsager og noget ris eller kartofler koster der ikke så mange penge og er meget sundt

Anmeld

16. februar 2010

Cris

Og forresten, det skal hellere ikke være noget fancy noget hele tiden med grønsager. En god klassisk spidskål og en knoldseleri om vinteren sammen med nogle gulerødder og pastineker giver masser af mad

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

Cris skriver:

Og forresten, det skal hellere ikke være noget fancy noget hele tiden med grønsager. En god klassisk spidskål og en knoldseleri om vinteren sammen med nogle gulerødder og pastineker giver masser af mad

Ja, hvis man bruger årstidens grøntsager, så tror jeg der er noget at spare

Anmeld

16. februar 2010

Cris

kitty skriver:

Ja, hvis man bruger årstidens grøntsager, så tror jeg der er noget at spare

Ja og vinter grønsager giver faktisk masser af mad! Man kan forberede dem lidt sjovt med forskellige sovse og så nogle ting. Jeg vil helst kunne bruge masser af penge til mad og sjov for som sagt, jeg elsker at hygge på supermarkedet og finde på mange ting, men jeg har ikke ret til noget dagpenge eller noget og med en løn og to små børn er ikke nemt  øv øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.