Sosu udd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

men hvad får du så su til nu...

En udd hvor man ikke er på skole hele tiden er også kun grundforløbet jeg skal have det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Må jeg spørge hvad du får brutto i su? for så vidt jeg ved er den almindelige su ikke så høj...får du handicap tilskud?

Har bare taget alt jeg kan få

Får et beløb der hedder 4134 og så grund som er 5384 brutto.

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

En udd hvor man ikke er på skole hele tiden er også kun grundforløbet jeg skal have det på

Men su er altså maks på 10.000kr og det er som enlig, så jeg forstår ikke du kan få så meget hvis ikke dufår nogle specielle tilskud..

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Har bare taget alt jeg kan få

Får et beløb der hedder 4134 og så grund som er 5384 brutto.

Åh..jamen så låner du jo penge...det er jo ikke su...altså, det er et lån..

Anmeld

11. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Åh..jamen så låner du jo penge...det er jo ikke su...altså, det er et lån..

Ja, det er rigtig. Tåger altid rundt i det. Er jo nødtil det for at det ku gå rundt

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja, det er rigtig. Tåger altid rundt i det. Er jo nødtil det for at det ku gå rundt

Jo jo..men så er su stadig mindre...

Anmeld

11. februar 2010

Becks

Alle over 25 får voksenløn, ihvertfald i den kommune jeg arbejder i.. Du skal ikke finde læreplads som SSH, den kommune du bliver ansat i, finder praktik stederne til dig.. Hvis du har et års arbejdserfaring efter 9´ende klasse, kan du komme direkte ind på skolen, uden at skulle tage grundforløbet først.. Dvs enten 10´ende klasse, eller et job...

Anmeld

11. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Jo jo..men så er su stadig mindre...

Ja, men er bare så dårlig til at finde rundt i det der. Ved ikke hvor mange gange jeg har spurgt su damen på skolen om ting

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja, men er bare så dårlig til at finde rundt i det der. Ved ikke hvor mange gange jeg har spurgt su damen på skolen om ting

Det er sgu også bøvlet det system...

Anmeld

11. februar 2010

karina1980

suanne85 skriver:

What... Ihh kan så meget irritere mig at det skal være så indvilket at få en udd efterhånden

nej det er ikke nemt, ved at dem der sidder med det i vores kommune er godt træt af de mange regler.

men altså kan du få et års erfaring kan du jo gå direkte ind på assistenten med voksenelevløn og så springe ssh over, det er der altså nogle stk i min klasse der har benyttet sig af, netop pga alle de mærkelige regler og lønen for ufaglært er den samme som elevløn så man lærer at leve for den løn imens(37 timer = ca 18000 før skat)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.