Baby.dk som det eneste i livet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

ooo

Ligesom dig, ano, har jeg endnu ikke nogen børn. Men jeg holder meget af at besøge siden her, for at forberede mig på hvad der forhåbentlig snart kommer til at ske i mit liv. Jeg har en fantastisk kæreste og masser af venner, og jeg tilbringer meget tid sammen med dem. Ligeledes studerer jeg og arbejder, så det er bestemt ikke fordi jeg ikke kommer ud af lejligheden, eller ikke ser nogen mennesker. Men det er da en super overspringshandling at se hvad der sker på Baby.dk, når jeg er kørt lidt træt i specialet, men ikke har flere timer til at mødes med venner osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Gittemor09 skriver:

ano du skriver at du ikke vil træde nogle over tæerne.... men for mig lyder det som om at du dømmmer os der har bruger herinde fordi vi bruger det som det eneste i livet..!!

hvad så hvis vi er glade for denne hjemmeside, og får en masse svar og opbakning som vi ikke kan få andre steder??

er det forkert da??

Jeg sys godt nok jeg er trådt over tæerne.. for mit "liv" er ikke baby.dk, det er min datter...!!

Og hvorfor være anonym på sådan en debat, når du ved at flere gerne vil forsvare deres færden herinde??

vi andre står gerne ved vores valg af baby.dk så hvorfor skulle du ikke selv kunne stå ved din debat??

fordi vedkommende er konfliktsky :0)

Anmeld

8. februar 2010

Gittemor09

ka-ri-na skriver:

fordi vedkommende er konfliktsky :0)

nåårh jaaah... selvfølgelig

men det er jeg nu også selv... men alligevel kan jeg godt stå ved mit navn og ved mine holdninger..!! for ellers lærer folk ikke mig at kende som den jeg er..!!

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Gittemor09 skriver:

nåårh jaaah... selvfølgelig

men det er jeg nu også selv... men alligevel kan jeg godt stå ved mit navn og ved mine holdninger..!! for ellers lærer folk ikke mig at kende som den jeg er..!!

præcis:=)

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

Anonym skriver:

Det er vel ikke så svært at gå ind og kigge på de forskellige profiler, og se at mange har skrevet 2-10.000 indlæg.

Nej, jeg har ikke børn, men jeg har en meget god idé om hvorfor en mor jeg vil være, og jeg VED med mig selv hvordan jeg vil tackle mor rollen!

Min datter gider IKKE sove ude hos andre (kun da hun var spæd), og så er det altså ikke sjovt at stå der med et barn der græder, så jeg er rimelig bundet af at være hjemme til middag i weekenderne, når hun ikke er i dagpleje og kl. 19.00 skal hun sove hver dag, og så kan man jo ikke bare smutte i byen.... Det ville da osse være synd, hvis hun skulle tvinges til at være vågen og træt, bare fordi mor lige skulle have det lidt hyggeligt..

Og så er det da fint at baby.dk findes.Bare fordi nogle har skrevet mellem 2-10.000 indlæg betyder da ikke at de ikke har et socialt liv IRL... De indlæg kan jo i øvrigt osse være skrevet over lang tid....

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Anonym skriver:

Men hvorfor så sidde herinde og gemme sig, istedet for at komme ud og møde nogle mennesker, det er nok dét der undre mig aller mest?

Det er HELT fint med forskellige meninger, og jeg lader mig ikke kue, men hvis I selv synes det er det rigtige i gør, hvorfor hidser I jer så, så meget op.

For det første skal du nok ikke snakke om at gemme dig når du er anonym, og for det andet, hvorfor så være anonym når DU mener at det DU gør er rigtigt?

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

bondepigen skriver:

Min datter gider IKKE sove ude hos andre (kun da hun var spæd), og så er det altså ikke sjovt at stå der med et barn der græder, så jeg er rimelig bundet af at være hjemme til middag i weekenderne, når hun ikke er i dagpleje og kl. 19.00 skal hun sove hver dag, og så kan man jo ikke bare smutte i byen.... Det ville da osse være synd, hvis hun skulle tvinges til at være vågen og træt, bare fordi mor lige skulle have det lidt hyggeligt..

Og så er det da fint at baby.dk findes.Bare fordi nogle har skrevet mellem 2-10.000 indlæg betyder da ikke at de ikke har et socialt liv IRL... De indlæg kan jo i øvrigt osse være skrevet over lang tid....

Ja vi er jo nogle som har være brugerlige så længe siden har eksisteret (staves)

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

Sanne og Nicklas skriver:

Ja vi er jo nogle som har være brugerlige så længe siden har eksisteret (staves)

Ja det er jo det... Hvis de tusindvis af indlæg var skrevet samme dag, SÅ ville jeg nok være bekymret...

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Det var ikke denne slags svar jeg havde håbet på, og jeg gider ikke deltage i jeres form for debat, for jeg synes det er barnligt at svare på den måde I gør.

Så frit slag, svar hvad I vil - men slut herfra.

Er lang fra konfliktsky, der er bare grænser.

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Det var ikke denne slags svar jeg havde håbet på, og jeg gider ikke deltage i jeres form for debat, for jeg synes det er barnligt at svare på den måde I gør.

Så frit slag, svar hvad I vil - men slut herfra.

Er lang fra konfliktsky, der er bare grænser.

så skal du nok ikke lægge ud med at sige vi ikke har mål..... eller at vi gemmer os....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.