Anonym skriver:
Hmm, jeg mener bare at man som mor, eller kommende mor med baby i maven, ville have bedre af at komme ud i blandt folk og ud i den friske natur, istedet for at sidde inden for og kukkelurer(som jeg har på fornemmelsen at mange gør).
Det er rigtigt at man kan få en masse fra andre, der sidder bag skærmen, og man kan føle med de piger der sidder med en positiv g-test, eller lige har mistet frøet i maven, eller andet. - det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Men jeg synes stadig at det er underligt.
Men dette image vil jeg i hvert fald ikke have på mig. Og bestemt ikke, når jeg engang får børn.
For mig forbinder jeg nettet, med noget andet, og ikke som socialt (DEN VIRKELIGE VERDEN) - mennesker er jo et folkdyr, og vi har brug for at komme ud og opleve, dufte, røre og lytte. Disse indtryk mener JEG ikke at man kan få igennem en computerskærm.
Jeg sammenligner meget min verden, med den verden min mor var i, da hun fik børn. Vi var sammen med min familie(vi er mange børnebørn på samme alder), og alle min mors veninder, som også havde børn, på samme alder som mig og der var mange.
Og nu skal I ikke høvle mig ned, for at have en anden holdning end jer selv !!
Vil overhovedet ikke høvle nogen ned, for jeg er helt for at man har forskellige holdninger....
Men jeg har f.eks. ikke mange venner, så syntes da også det er smadder hyggeligt at sidde herinde og kigge og "snakke" med andre...
Jeg kan jo ikke tvinge folk til at være venner med mig, eller til at lave ting med mig...
Og da jeg er meget stille og indadvendt indtil folk kender mig, så er det ikke bare lige at hive venner ind fra højre og venstre..... Desværre.....
Jeg forventer slet ikke jeg finder en masse venner herinde, men det kunne jo være man "mødte" nogle, som man måske kunne med, og evt. kunne mødes, og det ser jeg da helt sikkert også som en mulighed ved at være herinde.....
Men ser i hvert fald ikke noget galt med at sidde herinde.. Jeg kan forstå hvis man sad så meget herinde at man forsømte sit/sine børn eller andet, så var det måske et problem, men ellers bestemt ikke.....