Baby.dk som det eneste i livet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.277 visninger
69 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Anonym trådstarter

.. hvor meget betyder baby.dk for jer?

Har set nogle(faktisk en del), der har skrevet at baby, og alle de piger som er herinde, er de eneste der har.
Hvordan har I det med det, på den ene side synes jeg det er meget sørgelig, men på den anden side, er det jo godt at der er et sted til dem, der enten ikke kan begå sig socialt sammen med andre, af den ene eller anden årsag, eller bare ikke har nogen venner, familie mm. at være sammen med.

Det kan også bare være, at det er mig der er forkert på den - jeg har bare svært ved at sætte mig ind i, ikke at have nogle mennesker omkring mig. Jeg VED at jeg har nogle(mange) mennesker i mit liv, der ALTID vil være der for mig, om jeg så skulle opføre mig total åndsvagt eller få et barn, eller noget helt tredje.

Dette er IKKE skrevet for at træde nogen over tæerne, overhovedet ikke. Jeg ville bare høre, hvad I gør jer af tanker om dette, muligvis følsomme, emne.
- Jeg ser denne side, som informations søgning og til at få gode råd, og har rigtig svært ved at forstå at man kan have et nærmest 'bedste veninde' forhold til nogen de aldrig har set, trods hele deres liv er på nettet.
Ville aldrig kunne få mig selv til at indrømme at en hjemmeside, var det eneste jeg havde at relatere til og at 'den'(de personer på den) var mit liv.

På forhånd undskyld, hvis jeg træder nogle over tæerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Ox.

Jamen vi er da heldigvis forskellige, nu gad jeg godt vide hvem du er, for det der med at "trashe" folk lidt ubevist eller bevist, så er det bare ikke fedt at personen der gør det er anonym, men du skal nok få min mening.

Jeg er en af dem du nævner, og jeg har da en enkelt veninde og nogle kammerater, men ingen med børn, så jeg bruger meget tid herinde, og det tør jeg sku godt indrømme, for det er hvem JEG er, og hvorfor skal jeg lyve om det? Mit netværk er vokset lidt væk efter jeg har fået barn, og så er der jo heldigvis denne fantastiske side med en masse dejlige mødre med mange af de samme interesser som en selv.

- Sussie

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Som jeg skrev til at starte med, er jeg nemlig IKKE ude på at træde nogen over tæerne OVERHOVEDET!! Så er ked af at du bliver stødt over mit indlæg.

Der skal være plads til alle, og jeg synes jo som jeg skriver ovenfor, at det er fint, der er et sted for dem der måske ikke har så mange andre.

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Anonym skriver:

Som jeg skrev til at starte med, er jeg nemlig IKKE ude på at træde nogen over tæerne OVERHOVEDET!! Så er ked af at du bliver stødt over mit indlæg.

Der skal være plads til alle, og jeg synes jo som jeg skriver ovenfor, at det er fint, der er et sted for dem der måske ikke har så mange andre.

Jeg var egentlig heller ikke stødt til at starte med, men denne sætning gør mig bare lidt .. ja irriteret ..

Ville aldrig kunne få mig selv til at indrømme at en hjemmeside, var det eneste jeg havde at relatere til og at 'den'(de personer på den) var mit liv

Jeg har da lidt folk udenfor, men jeg kender da nogen der ikke har, og det er ikke alle der er så heldige at kunne skabe sig et netværk, så hvorfor skal man ikke kunne indrømme hvem man er?
Jeg fik da et par mails efter jeg indrømmede at jeg ikke havde et særligt stort netværk, med folk der gerne ville mødes med mig fx .. det er da rigtig rart ..

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Jeg var egentlig heller ikke stødt til at starte med, men denne sætning gør mig bare lidt .. ja irriteret ..

Ville aldrig kunne få mig selv til at indrømme at en hjemmeside, var det eneste jeg havde at relatere til og at 'den'(de personer på den) var mit liv

Jeg har da lidt folk udenfor, men jeg kender da nogen der ikke har, og det er ikke alle der er så heldige at kunne skabe sig et netværk, så hvorfor skal man ikke kunne indrømme hvem man er?
Jeg fik da et par mails efter jeg indrømmede at jeg ikke havde et særligt stort netværk, med folk der gerne ville mødes med mig fx .. det er da rigtig rart ..

Jeg ville som den person jeg er, synes det ville være pinligt ja. Men som du også skriver, er vi forskellige.
Men jeg synes det er flot, at folk ikke er blege for at indrømme hvem de er, og står ved det.

Det var heller ikke mit mål, at få nogen til at blive kede af det ..

Anmeld

8. februar 2010

Koen.

Sussie&Lilje skriver:

Jamen vi er da heldigvis forskellige, nu gad jeg godt vide hvem du er, for det der med at "trashe" folk lidt ubevist eller bevist, så er det bare ikke fedt at personen der gør det er anonym, men du skal nok få min mening.

Jeg er en af dem du nævner, og jeg har da en enkelt veninde og nogle kammerater, men ingen med børn, så jeg bruger meget tid herinde, og det tør jeg sku godt indrømme, for det er hvem JEG er, og hvorfor skal jeg lyve om det? Mit netværk er vokset lidt væk efter jeg har fået barn, og så er der jo heldigvis denne fantastiske side med en masse dejlige mødre med mange af de samme interesser som en selv.

- Sussie

Har det meget på samme måde som dig, har nogle få venner men de fleste er faldet fra efter jeg blev gravid, så jeg er rigtig glad for at kunne snakke med nogen her på baby.

Tanja 30 + 2

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Anonym skriver:

Jeg ville som den person jeg er, synes det ville være pinligt ja. Men som du også skriver, er vi forskellige.
Men jeg synes det er flot, at folk ikke er blege for at indrømme hvem de er, og står ved det.

Det var heller ikke mit mål, at få nogen til at blive kede af det ..

Nej synes nok bare det var lidt forkert formuleret Men pyt nu med det ... Jeg er bare glad for baby.dk findes.

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Det er jeg ked af, er heller ikke den bedste til sådan noget !
Godt, jeg synes det er fedt at så mange kan få meget ud af en hjemmeside, for det er vel det der er meningen med den.

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Anonym skriver:

Det er jeg ked af, er heller ikke den bedste til sådan noget !
Godt, jeg synes det er fedt at så mange kan få meget ud af en hjemmeside, for det er vel det der er meningen med den.

Det går nok

Ja det er super dejligt ..

Anmeld

8. februar 2010

JustAnotherName

Jeg er nok lidt midt imellem. For jeg HAR da et liv udenfor. Jeg har mine IRL mødregrupper og et par enkelte veninder.
Og så har jeg denne NET-mødregruppe. Og nogle af dem har jeg mødtes med IRL. Andre har jeg aldrig mødt, og alligevel har de gjort indtryk på mig, berørt mig og fået betydning for mig på den ene eller anden måde.
Så er der selvfølgelig også et ocean af mennesker, som jeg ikke kender/genkender. Og aldrig får en rellation til ....sådan er det jo både "herinde" og "derude".

Jeg ser intet galt i, at man kan knytte venskaber, som får betydning gennem et site som dette !?!?

Jeg har f.eks. ingen kollegaer.
Og mange af de venner jeg havde, hører tilbage til en tid, som ligger mig meget fjern nu - et liv som jeg slet ikke lever mere, men det gjorde de, og derfor skiltes vores veje (by-livet kontra slå sig til ro)
Og de ganske få veninder jeg har, ser jeg i nogle perioder ikke nok til.
For de har også andre ting at gøre.
Men det gør da ikke mig socoalt inkompatent !?!
Jeg, synes jeg selv, fungerer godt BÅDE i det virkelige liv og over nettet.

Det er nok mere et spørgsmål om, hvordan man vælger at anskue tingene....

Måske fordi du ikke har knyttet nogle bånd til nogen.
Og hvis du har en stor skara af mennesker omkring dig "derude", så kan jeg da også sagtens forstå, at du ikke prioterer venskaber eller "lukker nogen ind" ....for det er jo ikke dét du er her for.

Jeg er heller ikke nødvendigtvis HER for at stifte bekendtskaber/venskaber. Men hvor er det dog en givende og fantastisk BONUS i mit liv, at have alle disse fantastiske mennesker, at dele stort og småt med.
De lytter og forstår ....til ting som min mor, min veninde og min mand måske aldrig ville interessere sig for, eller forstå.

Så i min verden er det et kanon SUPLEMENT! Det erstatter ikke "mit virkelige liv", men det giver så meget ekstra! Og dét ville jeg nødigt undvære.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.