Tror at det er vigtigt for trådstarter, fremhæve sig selv som værende en person med et stort socialt netværk fremfor kun, at have internetvenner og netværk.
Jeg tror det handler mere om vedkommende selv end det debatten egentlig lægger op til "ikke at kunne forstå, at folk bruger så meget tid på sitet".
Men i bund og grund kan man sætte spørgsmålstegn ved, at en person der vægter sit IRL sociale liv så højt gider, at bruge tid på tråde som denne! 
Ja.
Jeg tænker det samme ....eftersom der aldrig bliver nogen debat, når trådstarter trækker følehornene til sig ligeså snart nogle ikke lige sværger til samme livsførelse.
Det lader til at handle mere om trådstarters eget behov for at fortælle, om sit sociale liv udenfor nettet - og udelukkende stille sig kritisk overfor andre, som ikke ser ens på tingene. Og så er der ellers ikke rigtigt mere tilbage at diskutere

Men OM jeg så fatter, hvorfor vedkomne vælger at være anonym?!?
For det første er indlæget af så svag karakter, at det ikke behøves "dækkes over" ....efter min mening. For det andet falder det helt til jorden, at ville sætte sig selv frem i lyset, når man ikke vil bekende kulør.
Det er også meget muligt, at dette indlæg er oprettet i kedsomhed.
For det er meget usagligt modargumenteret og dermed jævnt ligegyldigt!
Anmeld