Baby.dk som det eneste i livet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Kaufie

bondepigen skriver:

Ja det er jo det... Hvis de tusindvis af indlæg var skrevet samme dag, SÅ ville jeg nok være bekymret...

Jeg ville bare tro vedkommende havde været syg/sneet inde/haft sygt barn/har sygt arbejde.....eller..... why bother?

Synes da det er mere skræmmende med dem, der har en kommentar til ALT - og er med i alle indlæg...... og som mangler i denne???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Kaufie skriver:

Jeg ville bare tro vedkommende havde været syg/sneet inde/haft sygt barn/har sygt arbejde.....eller..... why bother?

Synes da det er mere skræmmende med dem, der har en kommentar til ALT - og er med i alle indlæg...... og som mangler i denne???

hmm måske....

Anmeld

8. februar 2010

Diana...

Anonym skriver:

Det var ikke denne slags svar jeg havde håbet på, og jeg gider ikke deltage i jeres form for debat, for jeg synes det er barnligt at svare på den måde I gør.

Så frit slag, svar hvad I vil - men slut herfra.

Er lang fra konfliktsky, der er bare grænser.

Dit svar er det eneste der er barnligt i denne debat.

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

altså jeg syntes nu der bliver svaret pænt. Der bliver jo fortalt hvordan vi har tænkt før vi fik børn og hvordan det så er nu...

At du syntes vi bruge for meget tid på baby.dk er ikke mit problem da jeg ved jeg selv har en dejlig verden uden for baby.dk osse men på baby.dk elser jeg osse at være når lillemanden sover eller ikke gider at være sammen med sin mor...

Kan tydelig sætte mig ind i hvordan du tænker for sådan tænkte jeg osse da jeg ventede mig. men jeg blev kloger.

Anmeld

8. februar 2010

Tynen

Jeg vil håbe, at du kan leve op til dine egne forventninger som mor, når den tid kommer - Du skulle jo nødig ende ligesom alle os andre +2000besvarelses-mødre der tilbringer dagens pauser foran skærmen 
Puha...

Held og lykke

/Trine

Anmeld

8. februar 2010

JustAnotherName

Det var ikke denne slags svar jeg havde håbet på, og jeg gider ikke deltage i jeres form for debat, for jeg synes det er barnligt at svare på den måde I gør.

Så frit slag, svar hvad I vil - men slut herfra.

Er lang fra konfliktsky, der er bare grænser.

Jeg har besvaret dig ikke mindre end TO gange ...forholdvis lange og velovervejede svar ....TRODS DET at du skriver som anonym.

Jeg ser ingen debat, når der intet kommer igen - ingen respons.
Kun "I siger og gør dit-og-dat, og så gider jeg ikke diskutere.."

DET ER IKKE SAGLIGT. OG SÅ ER DIT INDLÆG FRA START AF OVERFLØDIGT OG UNØDVENDIGT.

Spild af min tid at besvare dit indlæg, uden een eneste respons tilbage, og så bare blive skåret over en kam med de andre der har svaret dig, fordi det ikke lige passer ind i dét som du helst vil høre.

TO BAD! ....Så er du ikke diskusionen værd!

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

Kaufie skriver:

Ja, har faktisk haft samme tanke...

Anmeld

8. februar 2010

Na-Wi

Anonym skriver:

Det er vel ikke så svært at gå ind og kigge på de forskellige profiler, og se at mange har skrevet 2-10.000 indlæg.

Nej, jeg har ikke børn, men jeg har en meget god idé om hvorfor en mor jeg vil være, og jeg VED med mig selv hvordan jeg vil tackle mor rollen!

Held og lykke du! Det er sq ikke så nemt som du går og drømmer dig til?

Anmeld

9. februar 2010

qp

Tror at det er vigtigt for trådstarter, fremhæve sig selv som værende en person med et stort socialt netværk fremfor kun, at have internetvenner og netværk.

Jeg tror det handler mere om vedkommende selv end det debatten egentlig lægger op til "ikke at kunne forstå, at folk bruger så meget tid på sitet".

Men i bund og grund kan man sætte spørgsmålstegn ved, at en person der vægter sit IRL sociale liv så højt gider, at bruge tid på tråde som denne!

Anmeld

9. februar 2010

JustAnotherName

Tror at det er vigtigt for trådstarter, fremhæve sig selv som værende en person med et stort socialt netværk fremfor kun, at have internetvenner og netværk.

Jeg tror det handler mere om vedkommende selv end det debatten egentlig lægger op til "ikke at kunne forstå, at folk bruger så meget tid på sitet".

Men i bund og grund kan man sætte spørgsmålstegn ved, at en person der vægter sit IRL sociale liv så højt gider, at bruge tid på tråde som denne!

Ja.

Jeg tænker det samme ....eftersom der aldrig bliver nogen debat, når trådstarter trækker følehornene til sig ligeså snart nogle ikke lige sværger til samme livsførelse.

Det lader til at handle mere om trådstarters eget behov for at fortælle, om sit sociale liv udenfor nettet - og udelukkende stille sig kritisk overfor andre, som ikke ser ens på tingene. Og så er der ellers ikke rigtigt mere tilbage at diskutere   

Men OM jeg så fatter, hvorfor vedkomne vælger at være anonym?!?
For det første er indlæget af så svag karakter, at det ikke behøves "dækkes over" ....efter min mening. For det andet falder det helt til jorden, at ville sætte sig selv frem i lyset, når man ikke vil bekende kulør.

Det er også meget muligt, at dette indlæg er oprettet i kedsomhed.
For det er meget usagligt modargumenteret og dermed jævnt ligegyldigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.