Sussie&Lilje skriver:
Jamen vi er da heldigvis forskellige, nu gad jeg godt vide hvem du er, for det der med at "trashe" folk lidt ubevist eller bevist, så er det bare ikke fedt at personen der gør det er anonym, men du skal nok få min mening.
Jeg er en af dem du nævner, og jeg har da en enkelt veninde og nogle kammerater, men ingen med børn, så jeg bruger meget tid herinde, og det tør jeg sku godt indrømme, for det er hvem JEG er, og hvorfor skal jeg lyve om det? Mit netværk er vokset lidt væk efter jeg har fået barn, og så er der jo heldigvis denne fantastiske side med en masse dejlige mødre med mange af de samme interesser som en selv.
- Sussie
Har det på samme måde som dig...
Da jeg blev gravid, forsvandt vennekredsen.... Så følte mig virkelig ensom og alene...
Men men... Baby.dk er ikke mit liv...
Jeg kan sagtens være online, men sidder her ikke konstant..
Ja til tider sidder jeg meget herinde og andre gange ikke... Har fundet nogen herinde, som jeg snakker godt med, og det er jo rigtig rart.. :)
Nu hvor jeg har job, er jeg faktik ikke på i hverdagene, og næsten heller ikke i weekenderne.. Jeg kigger herind, når jeg lige kan se jeg har tid til det... :)
I øvrigt, tror jeg faktisk sådan en debat her har været oppe et par gange før...
Anmeld