Baby.dk som det eneste i livet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

CarinaSB

Jeg har få ven/inder i IRL .. men jeg nyder at sidde og snakke med de skønne kvinder herinde når Noah sover .. :) jeg kan godt have svært ved at møde nye mennesker .. men så har jeg jo nogle jeg kan gå i byen med sammen med Noah :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Diana...

Anonym skriver:

Det er vel ikke så svært at gå ind og kigge på de forskellige profiler, og se at mange har skrevet 2-10.000 indlæg.

Nej, jeg har ikke børn, men jeg har en meget god idé om hvorfor en mor jeg vil være, og jeg VED med mig selv hvordan jeg vil tackle mor rollen!

Ja præcis sådan sagde jeg os og heldigvis blev det ikke som jeg sagde for så ville Lucas da være godt stresset. De har brug for en stabil hverdag og ikke forældre der skal ud og være sammen med venner og veninder hele tiden!!!! 

Pas på med at udtale dig om noget du ikke ved noget om. Der er ingen og jeg mener ingen der kan sige hvordan de blive som mor. du bliver overrasket!

Anmeld

8. februar 2010

Stumpen

Anonym skriver:

Det er vel ikke så svært at gå ind og kigge på de forskellige profiler, og se at mange har skrevet 2-10.000 indlæg.

Nej, jeg har ikke børn, men jeg har en meget god idé om hvorfor en mor jeg vil være, og jeg VED med mig selv hvordan jeg vil tackle mor rollen!

Det synes jeg er godt klaret..

Tvivler på at der er en eneste herinde, som kan sige at de 100 % viste hvad det var de gik ind til og hvordan de skulle forholde sig til de milliarter af spørgsmål og situationer der opstår gennem et barns liv..

Men nogle har måske bare nok i sin familie og arbejde og bruger baby.dk til sladder og sludder, når der er en halv time her og der..

Anmeld

8. februar 2010

Diana...

Zafir skriver:

Jeg er helt ærlig når jeg siger, at jeg hader den slags indlæg - især med ano afsender.

Hvor er jeg dog enig. 

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Okay, men det er da godt, at man i det mindste har nogle nogle mål for sig

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

DianaMoar skriver:

Hvor er jeg dog enig. 

Så vi 3

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Okay, men det er da godt, at man i det mindste har nogle nogle mål for sig

okay, man kan også vælge at være anonym for at være spydig jo....

jeg har en masse mål..... og jeg har plads til at acceptere at folk er forskellige og har forakellige mål... jeg har plads til at forstå at vi ikke alle har de samme forudsætninger her i livet...

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Sanne og Nicklas skriver:

Så vi 3

4

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

DianaMoar skriver:

Ja præcis sådan sagde jeg os og heldigvis blev det ikke som jeg sagde for så ville Lucas da være godt stresset. De har brug for en stabil hverdag og ikke forældre der skal ud og være sammen med venner og veninder hele tiden!!!! 

Pas på med at udtale dig om noget du ikke ved noget om. Der er ingen og jeg mener ingen der kan sige hvordan de blive som mor. du bliver overrasket!

Hihi tror vi fleste hvade en forstillig om at vi skulle se vores venne lige så meget nu som enden vi fik vores guldklumper. hihi men det opdager man hurtig når mens barn er pyler og utilfreds over der er sket for meegt.

men vi er bestem blevet kloger og ja der falder venner fra, men så kommer der nye til, og andre lære mig at kender gennem nettet og det er da osse hyggeligt...

Anmeld

8. februar 2010

Gittemor09

ano du skriver at du ikke vil træde nogle over tæerne.... men for mig lyder det som om at du dømmmer os der har bruger herinde fordi vi bruger det som det eneste i livet..!!

hvad så hvis vi er glade for denne hjemmeside, og får en masse svar og opbakning som vi ikke kan få andre steder??

er det forkert da??

Jeg sys godt nok jeg er trådt over tæerne.. for mit "liv" er ikke baby.dk, det er min datter...!!

Og hvorfor være anonym på sådan en debat, når du ved at flere gerne vil forsvare deres færden herinde??

vi andre står gerne ved vores valg af baby.dk så hvorfor skulle du ikke selv kunne stå ved din debat??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.