At dømme andre og/ eller hinanden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Honningblomst

jamen er det ikke syret, faktisk siger terminsudregneren at jeg blev gravid den aften vi lavede pandekager  og uanset hvad var det sidste gang vi knaldede, så der var noget der bryggede i maven

ja- og qp, vi er enige, mig og Eva, basta. godnat og sov godt

Det er simpelthen så vildt...fantastisk, helt utroligt....og hvor skønt det var den aften, det kan da ikke være andet...ihh, altså...er det ikke bare mærkeligt at nu er den derinde....jeg er virkelig så glad på Jeres vegne...så meget..

Og nat nat...fra enige Eva..

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Honningblomst

Eva fuck nu ud af denne tråd med dine pandekager osv... dette handler sgu ikke om børn og pandekager!!   

Ikke dømme...jeg har andet end pandekager og børn i mig...hmm...forhåbentlig mere pandekager end børn...

Over and out....ingen domme herfra..

nat nat...

Anmeld

6. februar 2010

Enayia

Ja min hjerne har desværre heller ikke overskud til et emne med så mange vinkler, da jeg læste ordet "pandekager" blev mine tanker der hehehehe

Anmeld

6. februar 2010

qp

Hahaha i er sgu for meget tøser... *LOL*!!

Anmeld

6. februar 2010

et-ønske

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene - det er ihvertfald svært at skrive et svar som ikke kan misforståes.............  Jeg prøver dog alligevel.

Jeg arbejder sammen med en tyrkisk kvinde, og på mange områder har hun ændret mit synspunkt på min ellers "fordumsfulde" indstilling til muslimer. Men en ting er helt sikkert hun har mindst lige så mange fordomme som jeg, hvis ikke flere!!

Et andet eksempel kan også være at jeg lige har været ude og se på 2 lejligheder, de har begge en belligenhed jeg førhen har fordømt, var ude og se dem og åhhhh hvilke lejligheder

Så væk med fordommene og frem med åbne øjne og lyst sind

/Ditte

Anmeld

6. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Ja jeg kan så ikke forstå hvordan man bliver et bedre menneske af, at dømme en person frem for flere

Jo det er da geniraliserende, at dømme flere over en kam - men det er jo ikke mindre fordømmende, at dømme en person!  eller?

man kan jo ikke elske alle, og heller ikke elske alles holdninger og meninger...

det er jo ikke helt det samme som at dømme - eller jo, så dømmer man 1 person til at være noget/nogen man ikke kan holde af eller enes med.....

Anmeld

6. februar 2010

Dinna88

Så kunne det da være sjovt, hvis du ville svare, når nu man skriver noget der faktisk vedrører emnet (:

Anmeld

7. februar 2010

mariamiss6

Laulund92 skriver:

Så kunne det da være sjovt, hvis du ville svare, når nu man skriver noget der faktisk vedrører emnet (:

qp er jo ikke online så det bliver svært

Anmeld

7. februar 2010

Dinna88

mariamiss6 skriver:

qp er jo ikke online så det bliver svært

Det er meget muligt, men det var hun efter jeg smed et indlæg.

Anmeld

7. februar 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

der er forskel på at dømme en stor skare mennesker, her muslimerne, og een person. jeg kan sagtens "hade" een person, men jeg kan umuligt hade et helt folk, for man kan simpelthen ikke skære folk over een kam på den måde.

nåhja, og så er jeg temmelig sikker på at i ordet "muslimer" tæller alle indvandrer fra mellemøsten, også de kristne og jøderne og ateisterne, og så får man istedet understreget sin uvidenhed.

men hvorfor dog bruge sin tid på at hade? hvorfor ikke møde verden med et åbent sind??

Enig..

Og kom lige til at tænke på at du må igang med at læse Ronja Røverdatter for din mave så h*n ved hvor det kælenavn h*n er blevet stemplet med for evigt kommer fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.