Mødet i randers på lørdag !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

anna-jonas

suanne85 skriver:

Er der stor behov for ost?

Hvis det nu skulle være smøre ost hvad kan i forskellige så li.

Er bare at Emil kan bare ikke tåle det men han vil have det hvis han ser det Og han kaster op af det

Sus..................du køber bare det du synes, ikke?? Vi er nærmest alt ædende........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Sus..................du køber bare det du synes, ikke?? Vi er nærmest alt ædende........

Hehe er nok fordi jeg selv er så kræsen. Godt Emil ikke har arvet det

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Ved du hvor man skal stå af når man kommer med 5eren??

Ja, der er et stoppested på bagsiden af hallen.
Sig til bus-chafføren, at han skal fortælle dig, når i er ved Romalt hallen.

Anmeld

4. februar 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Ja, der er et stoppested på bagsiden af hallen.
Sig til bus-chafføren, at han skal fortælle dig, når i er ved Romalt hallen.

Okay.... Super :)

Anmeld

5. februar 2010

iln

Hej tøser.

Jeg må desværre melde afbud til imorgen. Jeg har ikke fået det bedre - tvætimod. Så jeg vil lægge mig under dynen og kun bevæge mig ud til Silas 5 mdr. vaccine her senere og babysvømning i aften (hvor jeg har fået logget Peter i vandet, så jeg kan få lov til bare at sidde).

Synes bare det er skide ærgeligt, for vi havde lige fået det hele til at klappe med at jeg kunne have bilen osv. men vil simplethen ikke være skyld i at i og jeres børn ligger syge i næste uge pga. os.

Så Mette.... du må bage nogle ekstra boller

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

iln skriver:

Hej tøser.

Jeg må desværre melde afbud til imorgen. Jeg har ikke fået det bedre - tvætimod. Så jeg vil lægge mig under dynen og kun bevæge mig ud til Silas 5 mdr. vaccine her senere og babysvømning i aften (hvor jeg har fået logget Peter i vandet, så jeg kan få lov til bare at sidde).

Synes bare det er skide ærgeligt, for vi havde lige fået det hele til at klappe med at jeg kunne have bilen osv. men vil simplethen ikke være skyld i at i og jeres børn ligger syge i næste uge pga. os.

Det gør jeg Ida........ Og rigtig god bedring til dig.............håber at du kan få lov at holde sengen i weekenden, og ikke får smittet din lille familie.

Knus Mette

Anmeld

5. februar 2010

TbCp

iln skriver:

Hej tøser.

Øv hvor ærgeligt
Rigtig god bedring!!! 

Anmeld

5. februar 2010

Ida.

iln skriver:

Hej tøser.

Surt show håber ikke Silas bliver for påvirket af vaccinen så!!

God bedring!!

Anmeld

5. februar 2010

MORJESPERSEN

vi bliver desværre nød til at melde afbud, pigerne har nu oven i de kaster op også fået tynd mave... tror jeg har brugt næsten en hel pakke bleer i dag!!!! Øv øv øv øv øv øv øv, havde lige glædet mig sådan, havde enda købt 10l juice. Jeg håber i får en hyggelig dag, håber stadigvæk på det går over inden i morgen, men har min tvil da amalie lige har stor brækket sig over mig for en halv time siden

Anmeld

5. februar 2010

Ida.

Der er da seriøst mandefald!! Er det lige ved, at vi skal overveje at flytte det? Nu når hele tre har meldt fra!!!

(Kan se at xyz ikke stod på listen, men hun har lige skrevet til mig på facebook, at de skulle have været med, men må melde fra pga. sygdom...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.