Mødet i randers på lørdag !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Nå det er fint, ja så må vi lige et smut derover hvis vi ikke får nok

HVordan er vejen der hvor vi skal være, er det en større vej der er ryddet for sne?

Ja jeg er altså liiiidt nervøs for at køre i sne Skulle ind i en rundkørsel i mandags og bare ved det skred rumpen på bilen ud fordi der var lidt sne på vejen  

Gad vide om man ikke kan google livebillede af vejen ved at søge på ROMALT BOULEVARD, 8960 ?!?
Ja, det er en større vej (ikke en lille snoldet vej eller grusvej, f.eks) ...men altså en sidevej til hovedvejen, så der kan godt ligge noget sne på det stykke. Men det er ikke ret langt, og bestemt ikke noget der skal afholde dig fra at komme!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

IIIIH,hvor er jeg misundelig,jeg ville sådan ønske jeg kunne komme også.Det bliver da bare så hyggeligt at mødes og se dem man snakker med herinde og alle de dejlige unger man ellers kun ser på billeder.

I må have en rigtig fantastisk dag allesammen,og vi andre forventer selvfølgelig MASSER af herlige billeder

fra Pernille og Alexander(som af en eller anden grund KUN vil sove i overdelen til barnevognen og IKKE i sin seng!Men whatever gets you through the night...)

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Mine piger hoster og snotter noget, men de er ellers friske og glade, så jeg håber ikke at det gør Jer andre noget med lidt almindelig vinter-snue?!
De er altså IKKE SYGE, men hoster bare lidt (mest om natten) og har lang næse, som lige skal tørres nu og da.

Synes bare jeg vil nævne det, HVIS NU der er nogen som tager stærkt afstand. Jeg har altid været meget påpasselig med den slags, og siger det altid til andre med børn ......Jeg har nemlig en veninde, som fik et for tidligt født barn, og der skal der altså tages EKSTRA STORT HENSYN til det, da de har et svagere imunforsvar.
Han er dog over 2 år nu, så nu er det bare af helt almindelig pli, at jeg oplyser det, så man har et valg om man "tør tage chancen" og være sammen med mine børn ...hehe.

Det betyder ikke noget, det er jo ligeosm når de er i vuggestue/børnehave

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

suanne85 skriver:

Det betyder ikke noget, det er jo ligeosm når de er i vuggestue/børnehave

nemlig

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

Pernilleh skriver:

IIIIH,hvor er jeg misundelig,jeg ville sådan ønske jeg kunne komme også.Det bliver da bare så hyggeligt at mødes og se dem man snakker med herinde og alle de dejlige unger man ellers kun ser på billeder.

I må have en rigtig fantastisk dag allesammen,og vi andre forventer selvfølgelig MASSER af herlige billeder

fra Pernille og Alexander(som af en eller anden grund KUN vil sove i overdelen til barnevognen og IKKE i sin seng!Men whatever gets you through the night...)

Tak! Ja, jeg skal ihvertfald nok huske mit kamera 

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

nemlig

Emil har også løbe næse.

Anmeld

4. februar 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Tak! Ja, jeg skal ihvertfald nok huske mit kamera 

Jeg har endnu ikke fået et nyt Piv piv

Anmeld

4. februar 2010

anna-jonas

suanne85 skriver:

Vi kommer også stadigvæk og glæde os

Skal nok have pålæg med, men hvad skal det være?

Ost, spegepølse..................og sådan noget.

Anmeld

4. februar 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Gad vide om man ikke kan google livebillede af vejen ved at søge på ROMALT BOULEVARD, 8960 ?!?
Ja, det er en større vej (ikke en lille snoldet vej eller grusvej, f.eks) ...men altså en sidevej til hovedvejen, så der kan godt ligge noget sne på det stykke. Men det er ikke ret langt, og bestemt ikke noget der skal afholde dig fra at komme!!

Ved du hvor man skal stå af når man kommer med 5eren??

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Ost, spegepølse..................og sådan noget.

Er der stor behov for ost?

Hvis det nu skulle være smøre ost hvad kan i forskellige så li.

Er bare at Emil kan bare ikke tåle det men han vil have det hvis han ser det Og han kaster op af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.