Mødet i randers på lørdag !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

undskyld jeg blander mig i randers-træf men jeg sidder her og fniser lidt over kander og smør og saftevand, i er bare ULTRA organiseret, i mennesker!!  

håber i får det rigtig hyggeligt, glæder mig til at se billeder!

Yeep! Der er styr på sagerne   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

JustAnotherName

ja det ville have været så hyggeligt.. så lige at tina skullee afsted osse det havde jeg ik set ellers kunne vi måske have været kørt med fra odense af også delt pengene til benzinen så det lidt trist jeg ik havde set det.. godt du tager en masse billeder

Ja, det var da en skam, at du først opdagede det så sent. Det kunne jo måske godt have været en mulighed at splejse benzinudgiften ....og så ville turen nok også føles knap så lang.

Har du hørt hende ad ??

.....men ja, det er jo måske nok lidt sent først at skulle planlægge nu,
for jeg ved at Tina kører hjemmefra senest omkring klokken 9:00 imorgen,
da det jo er en lang køretur

Anmeld

5. februar 2010

Ida.

Øhm Katrine - kunne du ikke lige sende en pb med dit tlf nr til os, bare sådan just in case...

Anmeld

5. februar 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Øhm Katrine - kunne du ikke lige sende en pb med dit tlf nr til os, bare sådan just in case...

Jo  Det gør jeg lige.....

Anmeld

6. februar 2010

Jules

Jeg er sgu ked af det piger :( Har kvajet mig...

Vi kan fint komme til Randers uden de store problemer.... Men hvis vi skal hjem igen skal vi allerede med bussen ved 14 tiden:( Så jeg ville skulle afsted fra forsamlingshuset kl.13 allerede... :( Og syntes det er liiiiidt meget for Viktor at skulle med bus frem og tilbage 2 1/2 time hver vej for kun 2 timer... Og jeg skal skifte hele 3 gange... Og det er jo ikke altid til at regne med at buscharfføren vil hjælpe med barnevognen:(

Havde slet ikke tænkt på at om lørdagen kører bussen kun få gange:( 

Og Ida og silas kommer jo ikke :( Og Kristian er på arbejde til kl.22 i aften:( Har endda ringet og hørt min søster om vi kunne sove derude. Men de er i løkken og har ikke lagt en ekstra nøgle....

Piv piv piv ....

Det er jeg altså virkelig ked af...

Krydser fingre for vi vinder i lotto så jeg kan få det kørekort så jeg ikke skal med det møg offentlige transport!

Anmeld

6. februar 2010

anna-jonas

Ærgerligt, Julie........

håber at vi kan ses en anden gang.

Anmeld

6. februar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Jo  Det gør jeg lige.....

Katrine.............der er vel bestik, tallerkener o.s.v i forsamlingshuset?? Alt det som Julie skulle ha' med. Vi bli'r jo efterhånden ikke så mange, så det er jo ikke noget prob. at vaske op efter os.

Anmeld

6. februar 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Jeg er sgu ked af det piger Har kvajet mig...

Vi kan fint komme til Randers uden de store problemer.... Men hvis vi skal hjem igen skal vi allerede med bussen ved 14 tiden Så jeg ville skulle afsted fra forsamlingshuset kl.13 allerede... Og syntes det er liiiiidt meget for Viktor at skulle med bus frem og tilbage 2 1/2 time hver vej for kun 2 timer... Og jeg skal skifte hele 3 gange... Og det er jo ikke altid til at regne med at buscharfføren vil hjælpe med barnevognen

Havde slet ikke tænkt på at om lørdagen kører bussen kun få gange 

Og Ida og silas kommer jo ikke Og Kristian er på arbejde til kl.22 i aften Har endda ringet og hørt min søster om vi kunne sove derude. Men de er i løkken og har ikke lagt en ekstra nøgle....

Piv piv piv ....

Det er jeg altså virkelig ked af...

Krydser fingre for vi vinder i lotto så jeg kan få det kørekort så jeg ikke skal med det møg offentlige transport!

øvøvøvøvøv.....og der er bare ingen løsninger på det. ØV!!!
Men Julie, vi sørger bare, at planlægge det en søndag en anden gang i stedet for. Ærgeligt at sådan en landboer skal være fanget pga. elendige transport-muligheder.

HAV EN DEJLIG LØRDAG SAMMEN MED VIKTOR, SØDE.

Knus 

Anmeld

6. februar 2010

JustAnotherName

Da Julie skulle have pap-tallerkener, plastik krus og bestik med, løser jeg problemet ved at tage nogle af vores egne tallerkener og knive med. Så må vi lige købe nogle plastikkrus i Rema1000, for jeg vil helst ikke til at rasle afsted med vores glas  

Anmeld

6. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Da Julie skulle have pap-tallerkener, plastik krus og bestik med, løser jeg problemet ved at tage nogle af vores egne tallerkener og knive med. Så må vi lige købe nogle plastikkrus i Rema1000, for jeg vil helst ikke til at rasle afsted med vores glas  

Jeg har en stak plastickrus som jeg lige smider i tasken.

Og nu skal jeg snart afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.