Mødet i randers på lørdag !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

JustAnotherName

Katrine.............der er vel bestik, tallerkener o.s.v i forsamlingshuset?? Alt det som Julie skulle ha' med. Vi bli'r jo efterhånden ikke så mange, så det er jo ikke noget prob. at vaske op efter os.

Det er mere en hal SLASH forsamlingshus. Ovenpå afholder de diverse arrangementer, så dér har de sikkert tallekener og bestik mm, men det har ikke været en del af aftalen, at jeg måtte benytte det, for vi låner jo forhallen gratis!

Men jeg medbringer nogle tallerkener og knive hjemmefra, så må vi lige købe plastik-krus i Rema1000, ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg har en stak plastickrus som jeg lige smider i tasken.

Og nu skal jeg snart afsted

Fantastisk 

VI SEEEEEES!!!!

Anmeld

6. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Da Julie skulle have pap-tallerkener, plastik krus og bestik med, løser jeg problemet ved at tage nogle af vores egne tallerkener og knive med. Så må vi lige købe nogle plastikkrus i Rema1000, for jeg vil helst ikke til at rasle afsted med vores glas  

OG jeg opdagede lige at vi har nogle paptallerkner/pølsebakker, dem tager jeg også lige med, så er det bare bestik du skal have med Katrine

Anmeld

6. februar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Det er mere en hal SLASH forsamlingshus. Ovenpå afholder de diverse arrangementer, så dér har de sikkert tallekener og bestik mm, men det har ikke været en del af aftalen, at jeg måtte bentte det, for vi låner jo stedet gratis!

Men jeg medbringer nogle tallerkener og knive hjemmefra, så må vi lige købe plastik-krus i Rema1000, ikk

Jeg kigger lige, om jeg har nogle..............så tager jeg dem med.

Anmeld

6. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

OG jeg opdagede lige at vi har nogle paptallerkner/pølsebakker, dem tager jeg også lige med, så er det bare bestik du skal have med Katrine

Aj, du er en snut. Alletiders Tina

Anmeld

6. februar 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Ærgerligt, Julie........

håber at vi kan ses en anden gang.

Det håber jeg virkelig også....! Det vil jeg altså have...Piv piv piv

Anmeld

6. februar 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

øvøvøvøvøv.....og der er bare ingen løsninger på det. ØV!!!
Men Julie, vi sørger bare, at planlægge det en søndag en anden gang i stedet for. Ærgeligt at sådan en landboer skal være fanget pga. elendige transport-muligheder.

HAV EN DEJLIG LØRDAG SAMMEN MED VIKTOR, SØDE.

Knus 

Ja det er bare så træls.... :( Håber i får en kanon dag. Knus og kram

Anmeld

6. februar 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

øvøvøvøvøv.....og der er bare ingen løsninger på det. ØV!!!
Men Julie, vi sørger bare, at planlægge det en søndag en anden gang i stedet for. Ærgeligt at sådan en landboer skal være fanget pga. elendige transport-muligheder.

HAV EN DEJLIG LØRDAG SAMMEN MED VIKTOR, SØDE.

Knus 

Ja det er bare så træls.... :( Håber i får en kanon dag. Knus og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.