Mødet i randers på lørdag !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

JustAnotherName

Vi kommer også stadigvæk og glæde os

Skal nok have pålæg med, men hvad skal det være?

Noget som passer på boller ....f.eks. ost og syltetøj eller pålægschokolade

Jeg glæder mig til at se Jer igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Noget som passer på boller ....f.eks. ost og syltetøj eller pålægschokolade

Jeg glæder mig til at se Jer igen 

Jeps det ser jeg på.

Vi glæder os også til at se jer igen og se hvor store de er blevet siden sidst

Anmeld

4. februar 2010

MORJESPERSEN

Her har pigerne kastet op i store strømme hele dagen, så håber de er friske til lørdag

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Her har pigerne kastet op i store strømme hele dagen, så håber de er friske til lørdag

Puha da, det lyder ikke sjovt!

RIGTIG GOD BEDRING!!!!! Jeg håber VIRKELIG også, at de kan nå at komme ovenpå, så I kan være med 

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

Mine piger hoster og snotter noget, men de er ellers friske og glade, så jeg håber ikke at det gør Jer andre noget med lidt almindelig vinter-snue?!
De er altså IKKE SYGE, men hoster bare lidt (mest om natten) og har lang næse, som lige skal tørres nu og da.

Synes bare jeg vil nævne det, HVIS NU der er nogen som tager stærkt afstand. Jeg har altid været meget påpasselig med den slags, og siger det altid til andre med børn ......Jeg har nemlig en veninde, som fik et for tidligt født barn, og der skal der altså tages EKSTRA STORT HENSYN til det, da de har et svagere imunforsvar.
Han er dog over 2 år nu, så nu er det bare af helt almindelig pli, at jeg oplyser det, så man har et valg om man "tør tage chancen" og være sammen med mine børn ...hehe.

Anmeld

4. februar 2010

MORJESPERSEN

Puha da, det lyder ikke sjovt!

RIGTIG GOD BEDRING!!!!! Jeg håber VIRKELIG også, at de kan nå at komme ovenpå, så I kan være med 

Tak søde og nej det er bare ikke sjovt, vi havde svigermor og mand til middag i dag... Amalie formodede at kaste op 3 gange under middagen og måtte i nyt tøj alle tre gange!!!! hun kom under bruser til sidst... jeg sider oppe i sovværlset nu og hygger mig med tv og computer så jeg kan høre pigerne, vores babyarlam er i stykker

Men der er ro, der gik mindre end 5min så var de i drømme land... heldigvis... Håber også de er friske, vil så gerne møde jer alle sammen, glæder mig helt vildt!!

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Mine piger hoster og snotter noget, men de er ellers friske og glade, så jeg håber ikke at det gør Jer andre noget med lidt almindelig vinter-snue?!
De er altså IKKE SYGE, men hoster bare lidt (mest om natten) og har lang næse, som lige skal tørres nu og da.

Det er det samme herhjemme. Liva hoster, mest om natten, er er lidt snottet, så altså ikke syg med feber eller noget.

Noget helt andet... når nu nogle har meldt fra er der så noget der mangler at blive medbragt??? 

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Håber de når at blive raske!!!!

Du skulle jo have badekar med til mig

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det er det samme herhjemme. Liva hoster, mest om natten, er er lidt snottet, så altså ikke syg med feber eller noget.

Noget helt andet... når nu nogle har meldt fra er der så noget der mangler at blive medbragt??? 

Altså Trine (latifa's mor) skulle have drikkevarer med. Men samtidigt med at hun måtte melde fra, så meldte Fie og tvillingerne sig til. Så de overtog bare den post ......men hvis de stadig er for syge til at komme på lørdag, så mangler vi drikkevarer.

Iben (vutborg) skulle have pålæg med, men den har Susanne taget i stedet. Så ryger der bare guffeliguf væk...

Og så er der Ida og Silas (iln), som vist skrænter lidt + Silas skal vaccineres, så nu må vi se om de kommer .....men det satser jeg da på at de gør. hvis ikke, så er der kun de boller som Mette medbringer.

Men vi må se hvordan det går, og nøjes med det som der er.
Og skulle det gå helt galt, så ligger der en "Rema 1000" LIGE VED SIDEN AF, så må vi jo spæde lidt sammen og købe nogle boller mm. derovre

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Altså Trine (latifa's mor) skulle have drikkevarer med. Men samtidigt med at hun måtte melde fra, så meldte Fie og tvillingerne sig til. Så de overtog bare den post ......men hvis de stadig er for syge til at komme på lørdag, så mangler vi drikkevarer.

Iben (vutborg) skulle have pålæg med, men den har Susanne taget i stedet. Så ryger der bare guffeliguf væk...

Og så er der Ida og Silas (iln), som vist skrænter lidt + Silas skal vaccineres, så nu må vi se om de kommer .....men det satser jeg da på at de gør. hvis ikke, så er der kun de boller som Mette medbringer.

Men vi må se hvordan det går, og nøjes med det som der er.
Og skulle det gå helt galt, så ligger der en "Rema 1000" LIGE VED SIDEN AF, så må vi jo spæde lidt sammen og købe nogle boller mm. derovre

Nå det er fint, ja så må vi lige et smut derover hvis vi ikke får nok

HVordan er vejen der hvor vi skal være, er det en større vej der er ryddet for sne?

Ja jeg er altså liiiidt nervøs for at køre i sne Skulle ind i en rundkørsel i mandags og bare ved det skred rumpen på bilen ud fordi der var lidt sne på vejen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.