Mødet i randers på lørdag !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.808 visninger
77 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

JustAnotherName

Hej piger.

Så nærmer vores NS-træf sig altså ganske snart - endelig!!!

JEG GLÆDER MIG HELT VILDT MEGET!

Det kan selvfølgelig være svært helt at vide, om der falder mere sne, end der er på nuværende tidspunkt, eller om det kan nå, at blive lidt bedre vejr og ryddede veje igen - men er der nogle, som pga. vejret ikke vil kunne komme frem?
Eller nogle der af andre årsager, er nødt til at melde afbud?

Vutborg/Iben har desværre måtte melde afbud, da hendes Oliver er syg ...I ønskes rigtig god bedring!
Og som nævnt tidligere, kunne Trine og Latifa heller ikke komme, da Trine desværre skal arbejde

Men ellers ser det ihvertfald fortsat ud til, at vi bliver fuldtallig. Altså kommer:

Katrine + Bianca og Celina

Ida (iln) + Silas

Mette + Anna og Ida

Ida + Annika og Lina

Julie + Viktor

Tina + Liva

Susanne + Emil

Fie + Laura og Amalie

Katrine sørger for kaffe, the, maskiner, duge, sukker og fløde, mm.

Ida sørger for boller og smør.

Mette sørger også for boller og smør

Ida sørger for kage

Julie sørger for plast-bestik, papkrus og tallerkner

Tina sørger for lidt lækkerier til børnene

Susanne sørger for lidt lækkerier til de voksne (evt. pålæg til bollerne, for det var før Ibens opgave, og hun kommer jo ikke nu!?!)

Fie sørger for saftevand og juice eller anden form for kold drikkelse.

ALLE TAGER EN HÅNDFULD LEGESAGER MED, SOM BØRNENE KAN HYGGE SIG OG LEGE SAMMEN MED.

Jeg håber fortsat på, at se Jer allesammen på lørdag klokken 11:00
Og adressen er : Romalt Boulevard 28, 8960 Randers SØ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

ChatH

UHHH hvor ville jeg gerne med der er bare en anelse langt synes jeg

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

UHHH hvor ville jeg gerne med der er bare en anelse langt synes jeg

Hvis du har mod på at tage turen, så er du og pigerne hjerteligt velkomne

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

Jeg GLÆDER mig!!!! Har forsøgt at forklare Liva at hun skal op og lege med Bianca, Lina, Annika og alle de andre Har vist hende billeder og film af dem jeg kunne, så håber hun hurtigt kommer igang med legen

Hvis vejret fortsætter som nu så kommer vi.... vi satser på at der ikke kommer mere sne de næste dage og så vil jeg gerne have lidt tøvejr
Her på Fyn ser det ihvertfald fint ud.

Vi kører hjemmefra kl. 9 og så skulle det tage lige under 2 timer at nå frem. 

Anmeld

4. februar 2010

iln

Her er både Silas og jeg ramt af slem forkølelse. Silas klarer det dog bedre end mig - pyldremor ligger bare under tæppet på sofaen, mens drengen underholder sig selv - har jeg det ikke godt med.

Håber jeg får det bedre, for vil rigtig rigtig gerne møde jer alle samme.

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

Jeg GLÆDER mig!!!! Har forsøgt at forklare Liva at hun skal op og lege med Bianca, Lina, Annika og alle de andre Har vist hende billeder og film af dem jeg kunne, så håber hun hurtigt kommer igang med legen

Hvis vejret fortsætter som nu så kommer vi.... vi satser på at der ikke kommer mere sne de næste dage og så vil jeg gerne have lidt tøvejr
Her på Fyn ser det ihvertfald fint ud.

Vi kører hjemmefra kl. 9 og så skulle det tage lige under 2 timer at nå frem. 

JUBIII!!! Jeg håbede også sådan på, at i stadig ville komme 

Ja, sæt endelig god nok tid af til køreturen, så I kan køre helt forsigtigt og efter forholdende ....som forhåbentlig er helt gode.
Motorvejene plejer jo ret hurtigt at være helt fine og tørre igen, og det er jo mere eller mindre motorvej hele vejen hertil.

Hvis I ender med at være fremme i for god tid, så er jeg nok allerede deroppe, så i kommer bare!
Jeg regner med at tage derop i god tid, så jeg kan stille lidt borde an, og dække duge på mm. Og sætte kaffemaskine og elkoger frem ....så kommer der forhåbentligt én, som er villig til at sætte kaffen over, for det er jeg ingen ørn til (Indrømmet! - Jeg er alt for præget af vores simple espresso-maskine, som bare skal have et tryk på en knap, så laver den kaffen for mig  Hehe)

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

iln skriver:

Her er både Silas og jeg ramt af slem forkølelse. Silas klarer det dog bedre end mig - pyldremor ligger bare under tæppet på sofaen, mens drengen underholder sig selv - har jeg det ikke godt med.

Håber jeg får det bedre, for vil rigtig rigtig gerne møde jer alle samme.

Jeg håber meget at I begge når at blive friske!!! God bedring!!!

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

JUBIII!!! Jeg håbede også sådan på, at i stadig ville komme 

Ja, sæt endelig god nok tid af til køreturen, så I kan køre helt forsigtigt og efter forholdende ....som forhåbentlig er helt gode.
Motorvejene plejer jo ret hurtigt at være helt fine og tørre igen, og det er jo mere eller mindre motorvej hele vejen hertil.

Hvis I ender med at være fremme i for god tid, så er jeg nok allerede deroppe, så i kommer bare!
Jeg regner med at tage derop i god tid, så jeg kan stille lidt borde an, og dække duge på mm. Og sætte kaffemaskine og elkoger frem ....så kommer der forhåbentligt én, som er villig til at sætte kaffen over, for det er jeg ingen ørn til (Indrømmet! - Jeg er alt for præget af vores simple espresso-maskine, som bare skal have et tryk på en knap, så laver den kaffen for mig  Hehe)

Jeg har bestemt mig for at Liva kommer om på forsædet. Vores bil slår automatisk airbag fra når der står en autostol foran.. skide smart

Så kan jeg meget bedre koncentrere mig om at køre... det er første gang siden jeg fik kørekort at jeg skal køre så langt.... alene og hvis der så er lidt glat nogle steder, så er lige lidt nervøs.... 
Så Liva på forsædet så er der ro  

Nå men... som det ser ud nu så kommer vi helt sikkert!!! 

Anmeld

4. februar 2010

anna-jonas

Vi er også stadig på..................alle mand er raske, og bilen har vinterdæk på, så når Tina kan, så kan jeg også. Glæder mig meget.................

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

Vi kommer også stadigvæk og glæde os

Skal nok have pålæg med, men hvad skal det være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.