Caroline86 skriver:
det tror jeg simpelthen ikke på at jeg er... ikke når jeg har det "så nemt"... Har slet ikke nok, eller kraftige nok veer til at det her er starten på en fødsel! så ville andre ikke brokke sig sådan 
(og nu har jeg så lige fornærmet ALLE de har født, hvis jeg er i fødsel.. hæhæ)
okay vi er helt enige om at der er stor forskel på styrken af veerne, i forhold til om man bare har veer, eller om man rent faktisk er ved at udvide sig...
Men på den anden side så findes der altså også bare folk som har en rimelig høj smerte terskel, eller som bare ikke mærker ret meget til de der første veer, og heller ikke udvidelsesveerne...
Jeg gik d også selv over et døgn med de første veer, inden jeg tog på sygehuset og var de 5 cm åben ved ankomst... men da det blev udvidelsesveer gjorde de altså også bare nuller naller, selvom jeg nogen gange kun havde 1 ve hvert kvarter, og endda hver ½'e time kun....
men som sagt i mit tidligere indlæg, hvis DU er tryg, er jeg sikker på alt er som det skal være....
MEn du kan altså ikke komme uden om at du bekymrer os alle med de hersens veer, i dit tilfælde med en baby i UK og så det vejr her, som kun bliver værre over natten
Anmeld