"semi-veer"!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Valle81

Jeg vil også bare sige, KAN DU SÅ SE AT FÅ RINGET OG KOMME AFSTED!!!!!

Tænk hvis fødslen er gået i gang, og vi har jo skrevet til dig om at regelmæssige veer ikke kun er tegn på fødsel.

De kan stadig nå at hjælpe med at stoppe veer med en pille ( er jeg ret sikker på)

AFSTED MED DIG, det vil da ikke være spor rart at fødslen er så lang fremskreden at det bliver så mega akut at det er fuld narkose osv fordi det bare skal gå stærkt.

Christina, som løfter sin pegefinder meget højt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

er bare RIGTIG langt at køre i det her vejr... Og jeg er overbevist om at de bare sender os hjem igen og siger jeg skal slappe af...

men på den anden side caroline, det er altså endnu længere at køre om 10-15 cm mere sne, og de kan da ikke vær bekendt at sene dig hjem i det her vejr, med veer, og en baby i UK...

Jeg ved godt det ikke er sjovt at ligge og glo på sygehuset når fødslen ikke er nær. Men det er da bedre end at være strandet hjemme senere, kun dig og kæresten, med en baby der kommer med urmpen først???

Men altså hvis du selv er tryg nok ved situationen, så er det sikkert trygt nok... det er ikke fordi jeg skal presse dig, men ville det skade at ringe om ikke andet? bare for at få deres syn på sagen, for hvor må længe du må gå med rigtige veer ind i mellem, når hun nu vener som hun gør....

eller endnu bedre HVIS (og det er et stort hvis ) hun nu har vendt sig???

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Jeg vil også bare sige, KAN DU SÅ SE AT FÅ RINGET OG KOMME AFSTED!!!!!

Tænk hvis fødslen er gået i gang, og vi har jo skrevet til dig om at regelmæssige veer ikke kun er tegn på fødsel.

De kan stadig nå at hjælpe med at stoppe veer med en pille ( er jeg ret sikker på)

AFSTED MED DIG, det vil da ikke være spor rart at fødslen er så lang fremskreden at det bliver så mega akut at det er fuld narkose osv fordi det bare skal gå stærkt.

Christina, som løfter sin pegefinder meget højt:0)

de vil ikke give vehæmmende... de plejer at give det efter vendingsforsøg (for en sikkerheds skyld), men har hele tiden sagt de ikke vil stoppe det hvis jeg skulle gå i fødsel før tid.. ved ikke hvorfor egentlig...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

men på den anden side caroline, det er altså endnu længere at køre om 10-15 cm mere sne, og de kan da ikke vær bekendt at sene dig hjem i det her vejr, med veer, og en baby i UK...

Jeg ved godt det ikke er sjovt at ligge og glo på sygehuset når fødslen ikke er nær. Men det er da bedre end at være strandet hjemme senere, kun dig og kæresten, med en baby der kommer med urmpen først???

Men altså hvis du selv er tryg nok ved situationen, så er det sikkert trygt nok... det er ikke fordi jeg skal presse dig, men ville det skade at ringe om ikke andet? bare for at få deres syn på sagen, for hvor må længe du må gå med rigtige veer ind i mellem, når hun nu vener som hun gør....

eller endnu bedre HVIS (og det er et stort hvis ) hun nu har vendt sig???

hun har IKKE vendt sig.. kan tydeligt mærke hvordan hun ligger... desværre! kunne ellers være fedt...

Anmeld

2. februar 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

de vil ikke give vehæmmende... de plejer at give det efter vendingsforsøg (for en sikkerheds skyld), men har hele tiden sagt de ikke vil stoppe det hvis jeg skulle gå i fødsel før tid.. ved ikke hvorfor egentlig...

Endnu en grund til at komme afsted i en fart:0)

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

det tror jeg simpelthen ikke på at jeg er... ikke når jeg har det "så nemt"... Har slet ikke nok, eller kraftige nok veer til at det her er starten på en fødsel! så ville andre ikke brokke sig sådan

(og nu har jeg så lige fornærmet ALLE de har født, hvis jeg er i fødsel.. hæhæ)

okay vi er helt enige om at der er stor forskel på styrken af veerne, i forhold til om man bare har veer, eller om man rent faktisk er ved at udvide sig...

Men på den anden side så findes der altså også bare folk som har en rimelig høj smerte terskel, eller som bare ikke mærker ret meget til de der første veer, og heller ikke udvidelsesveerne...

Jeg gik d også selv over et døgn med de første veer, inden jeg tog på sygehuset og var de 5 cm åben ved ankomst... men da det blev udvidelsesveer gjorde de altså også bare nuller naller, selvom jeg nogen gange kun havde 1 ve hvert kvarter, og endda hver ½'e time kun....

men som sagt i mit tidligere indlæg, hvis DU er tryg, er jeg sikker på alt er som det skal være....

MEn du kan altså ikke komme uden om at du bekymrer os alle med de hersens veer, i dit tilfælde med en baby i UK og så det vejr her, som kun bliver værre over natten

Anmeld

2. februar 2010

Lillemor

hvad siger kæresten til alt det her?

Er han ikke bekymret og vil have dig til at ringe - så i begge kan blive beroliget med et evt tjek??

Jeg synes det ville være bedst at ringe - man bliver så bekymret for dig...

Anmeld

2. februar 2010

Pia

Tror i hun kender ordet STÆDIG SOM ET ÆSEL

Vi holder øje med dig Caroline.. 

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Pia skriver:

Tror i hun kender ordet STÆDIG SOM ET ÆSEL

Vi holder øje med dig Caroline.. 

LOL

Anmeld

2. februar 2010

4xGreve

håber det er okay jeg lige blander mig... Kender ingen ting til din og lille pigens historie og det jeg vil skrive håber jeg ikke kommer til at lyde hårdt men jeg syntes du gambler..

Jeg kan ikke rigtig snakke med om en rigtig fødsel men jeg kan snakke med om veer, og presseveer, aKS osv. og jeg ved hvor stærkt det kan gå...

Dengang jeg åbenbart gik i fødsel med Daniella havde jeg det lige som dig, men høre altid skræk histoier om veer og pressveer osv. og det ser altid så voldsomt ud på film men sådan havde jeg det bare ikke, syntes overhovedet ikke det var så slemt, jeg (eller kæreste kørte jeg sad ved siden af) kørte selv ind på FG vi havde verdens mest hyggelige tur, grinte sang, nød naturen osv. og jeg gik over en km og op af trapper osv. og stadig i den tro at det bare var pjat og at de vil sende mig hjem men bang bang bang og Daniella kom til verden...

Hvis jeg dog bare havde regert noget før så havde hun fået nogen beder vilkår fra starten af...

Det jeg vil sige er Ring dog for fanden det koster dig ingen ting men hvis du strækker den for længe kan du komme til at bøde meget længe for det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.