hej kloge koner.
Nu har jeg siddet med de her forbandende sammentrækninger det meste af dagen og hyppigheden farer op og ned... Der er ingen regelmæssighed og de er ikke lige kraftige.
Nogle af dem vil jeg kategorisere som alm. plukkeveer, nogle lidt værre og så er der nogen som jeg ikke er i tvivl om er VEER. Men hvordan skal jeg forholde mig til det?
Jeg er jo under ingen omstændigheder i fødsel, men det skal jeg da bestemt helst heller ikke gå! 
Jeg har ondt nederst i maven, i siderne og i lænden (går helt op i ryggen når de rigtig bider) og det føles som om livmoderen ikke rigtig slapper HELT af på noget tidspunkt.. gør ikke ondt hele tiden, men den står ligesom og sitrer...
At Laura samtidig leger orm (en STOR orm) inde i mavsen gør det bestemt ikke bedre. Hun møffer absurd meget.
De værste veer gør så ondt at jeg er nødt til at virkelig koncentrere mig om vejrtrækningen og sådan har det bestemt ikke været med mine plukkeveer på noget tidspunkt.
Hvordan synes I jeg skal forholde mig?
Min plan var egentlig at vente og se hvordan dagen skrev frem og se om der skete en ændring, men synes det kører vildt op og ned...
Det blev lidt langt.. sorry!
Knus Caroline 36+4 (pks d.18.)
Anmeld