"semi-veer"!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.813 visninger
64 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hej kloge koner.

Nu har jeg siddet med de her forbandende sammentrækninger det meste af dagen og hyppigheden farer op og ned... Der er ingen regelmæssighed og de er ikke lige kraftige.

Nogle af dem vil jeg kategorisere som alm. plukkeveer, nogle lidt værre og så er der nogen som jeg ikke er i tvivl om er VEER. Men hvordan skal jeg forholde mig til det?

Jeg er jo under ingen omstændigheder i fødsel, men det skal jeg da bestemt helst heller ikke gå!

Jeg har ondt nederst i maven, i siderne og i lænden (går helt op i ryggen når de rigtig bider) og det føles som om livmoderen ikke rigtig slapper HELT af på noget tidspunkt.. gør ikke ondt hele tiden, men den står ligesom og sitrer...

At Laura samtidig leger orm (en STOR orm) inde i mavsen gør det bestemt ikke bedre. Hun møffer absurd meget.

De værste veer gør så ondt at jeg er nødt til at virkelig koncentrere mig om vejrtrækningen og sådan har det bestemt ikke været med mine plukkeveer på noget tidspunkt.

Hvordan synes I jeg skal forholde mig?

Min plan var egentlig at vente og se hvordan dagen skrev frem og se om der skete en ændring, men synes det kører vildt op og ned...

Det blev lidt langt.. sorry!

Knus Caroline 36+4 (pks d.18.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ranarupta

Nu har jeg jo aldrig født, men jeg ville umiddelbart ringe til FG og forklare, hvordan du havde det.
Synes, at det lyder som om, at det udvikler sig? 

Karina

Anmeld

2. februar 2010

bagger26

Puha det lyder da ikke så godt.. Jamen altså hvis de gør ond så ville jeg ringe på FG og hører dem af, hellere engang for meget end en gang for lidt.. Men lyder da som om der lige skal tjekkes op på hvad der sker med dig...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Nu har jeg jo aldrig født, men jeg ville umiddelbart ringe til FG og forklare, hvordan du havde det.
Synes, at det lyder som om, at det udvikler sig? 

Karina

synes ikke det er blevet værre i løbet af dagen... hmm!

Og min livmoderhals var godt nok forkortet tidligere, men ikke udslettet overhovedet

Synes bare det er en meget lang tur til Skejby hvis de beder mig komme ind, siger "du er ikke i fødsel, tag bare hjem igen".. For det er jeg ikke.. er bestemt ikke i fødsel... Så ville det gøre ondt hele tiden, jo!

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

hej kloge koner.

Nu har jeg siddet med de her forbandende sammentrækninger det meste af dagen og hyppigheden farer op og ned... Der er ingen regelmæssighed og de er ikke lige kraftige.

Nogle af dem vil jeg kategorisere som alm. plukkeveer, nogle lidt værre og så er der nogen som jeg ikke er i tvivl om er VEER. Men hvordan skal jeg forholde mig til det?

Jeg er jo under ingen omstændigheder i fødsel, men det skal jeg da bestemt helst heller ikke gå!

Jeg har ondt nederst i maven, i siderne og i lænden (går helt op i ryggen når de rigtig bider) og det føles som om livmoderen ikke rigtig slapper HELT af på noget tidspunkt.. gør ikke ondt hele tiden, men den står ligesom og sitrer...

At Laura samtidig leger orm (en STOR orm) inde i mavsen gør det bestemt ikke bedre. Hun møffer absurd meget.

De værste veer gør så ondt at jeg er nødt til at virkelig koncentrere mig om vejrtrækningen og sådan har det bestemt ikke været med mine plukkeveer på noget tidspunkt.

Hvordan synes I jeg skal forholde mig?

Min plan var egentlig at vente og se hvordan dagen skrev frem og se om der skete en ændring, men synes det kører vildt op og ned...

Det blev lidt langt.. sorry!

Knus Caroline 36+4 (pks d.18.)

Okay okay okay, lige en æææhm-tanke her fra....

kan hun være igang med at vende sig selv, efter der møffet sådan rundt på hende i vendingsforsøget????

var det evt. en idé at fare på fg til et tjek OG en op/ned scanning, for en sikkerheds skyld???

inden det bliver for sent tænker jeg også bare....

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

kan hun være igang med at vende sig selv, efter der møffet sådan rundt på hende i vendingsforsøget????

var det evt. en idé at fare på fg til et tjek OG en op/ned scanning, for en sikkerheds skyld???

hun har hovedet og fusserne hvor hun plejer... hun forsøgte at slå kolbøtter i weekenden, men hun kunne ikke komme rundt... Det føles mest som om hun forsøger at komme ud gennem maveskindet - lidt alien agtigt

Hvad skulle blive for sent?

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

mariamiss6 skriver:

lige mine ord. Jeg vil tage afsted uanset turen for så ville man også have mere ro på

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

suanne85 skriver:

lige mine ord. Jeg vil tage afsted uanset turen for så ville man også have mere ro på

er bare RIGTIG langt at køre i det her vejr... Og jeg er overbevist om at de bare sender os hjem igen og siger jeg skal slappe af...

Anmeld

2. februar 2010

missKat

Caroline86 skriver:

er bare RIGTIG langt at køre i det her vejr... Og jeg er overbevist om at de bare sender os hjem igen og siger jeg skal slappe af...

her er okay ryddet sne i Århus ven!!!

så ring da og hør hvordan du skal forholde dig, hvis du er nervøs..
du kan bedst selv mærke mavefornemmelsen!

knus til dig 

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Caroline86 skriver:

Start med at ring og hør dem ad og lad være at virke usikker, forklar grundigt hvordan du har det og at du skal have ks pga det og det og så hør hvad de siger.

Mit startede sådan og 4 dage efter viste det sig at vandet osv var gået uden nogle havde opdaget det. Siger ikke at det er det, men mit råd er at få det tjekket.

Og for din egen skyld så håber jeg at det bare er en smut og så hjem igen, men prøv at ring. De er jo vantil det, er jo ikke sådan at de tænker, arg der røg den kaffe pause

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.