"semi-veer"!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Har slet ikke set du har skrevet... Har lige hevet i dig på FB...

Jeg ser ikke så godt idag...

Går du på barsel fra i morgen af?

i morgen eftermiddag når jeg har fået min karakter er der BARSEL!

JUBIIII Så skal jeg rigtig hygge mig.. lave prinsessen myggenet færdigt og nyde at jeg ikke behøver lave noget som helst andet end det jeg gider... hihi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

i morgen eftermiddag når jeg har fået min karakter er der BARSEL!

JUBIIII Så skal jeg rigtig hygge mig.. lave prinsessen myggenet færdigt og nyde at jeg ikke behøver lave noget som helst andet end det jeg gider... hihi!

Årh det bliver rigtig skønt... Vil så gerne se Laura når hun kommer til verden...

Hvor længe har du så barsel?

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Årh det bliver rigtig skønt... Vil så gerne se Laura når hun kommer til verden...

Hvor længe har du så barsel?

du skal da også se hende!

Har barsel et helt år!

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

du skal da også se hende!

Har barsel et helt år!

Ih - Lyder herre skønt... Puha.. Julie har krudt i røven hele tiden... Hun fylder år i næste uge... Går alt for stærkt...

Anmeld

3. februar 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

intet nyt..

Gik i seng som jeg lovede i går og havde én af de slemme sammentrækninger i løbet af natten - ellers var det kun plukkeveer. Dem har jeg stadig! nogle af dem bider lidt, men slet ikke på samme måde som i går...

Tror ganske simpelt bare at jeg er kommet så langt i graviditeten nu at de gør lidt ondt, de djævlens plukkeveer...

Jeg har sovet skidt pga. det, for det er svært at finde en god måde at ligge... Men jeg er ved godt mod - glad for jeg ikke tog den risikable tur til fg, så havde jeg da slet ikke fået noget søvn.

Nu er jeg tilbage i sofaen klar til det sidste eksamensforberedelse.. I morgen går jeg op som planlagt og efter det ringer jeg ved hver enkelt mikrove i håb om at hun så kan komme ud til os

Beklager at jeg bekymrede Jer, skønne kvinder

Knus Caroline

Hehe det lyder godt Caroline, og så held og lykke med eksamenen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.