"semi-veer"!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

måske jeg skal gå i seng og se om det ikke går helt i sig selv.. kan jo altid ringe i nat, hvis det ikke går væk! skal nok vågne hvis det bliver ved!

Tænker også at jeg sikkert stresser over den eksamen på torsdag og stress kan jo provokere mange ting. Når der er så lange pauser mellem dem slemme burde det jo ikke gøre noget - ifølge lægerne!?

Ihhh, hvor er bogen med svar på alt når man har brug for den!!!

Altså søde, jeg var jo på vej i fødsel, og der var STOR forskel på mine veer! ... Og pludselig gik vandet altså bare, og så var der kun 2 min imellem veerne og jeg kunne knap nok komme ned til bilen eller noget .. synes du skal ringe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

jeg vil ikke sige hvad du SKAL gøre, bare så længe du lover mig ikke at spille helt!!!!!!!!!!! 
Du skal tage Laura´s position med i overvejelserne, for du skal have kejsersnit og I skal vejen fra Silkeborg til Skejby.

Så lov mig det søde  

jeg lover ikke at være helt...

Jeg orker bare ikke at komme derind og få noget at vide jeg allerede ved - nemlig at jeg IKKE er i fødsel...

Anmeld

2. februar 2010

Unalisa

hej kloge koner.

Nu har jeg siddet med de her forbandende sammentrækninger det meste af dagen og hyppigheden farer op og ned... Der er ingen regelmæssighed og de er ikke lige kraftige.

Nogle af dem vil jeg kategorisere som alm. plukkeveer, nogle lidt værre og så er der nogen som jeg ikke er i tvivl om er VEER. Men hvordan skal jeg forholde mig til det?

Jeg er jo under ingen omstændigheder i fødsel, men det skal jeg da bestemt helst heller ikke gå!

Jeg har ondt nederst i maven, i siderne og i lænden (går helt op i ryggen når de rigtig bider) og det føles som om livmoderen ikke rigtig slapper HELT af på noget tidspunkt.. gør ikke ondt hele tiden, men den står ligesom og sitrer...

At Laura samtidig leger orm (en STOR orm) inde i mavsen gør det bestemt ikke bedre. Hun møffer absurd meget.

De værste veer gør så ondt at jeg er nødt til at virkelig koncentrere mig om vejrtrækningen og sådan har det bestemt ikke været med mine plukkeveer på noget tidspunkt.

Hvordan synes I jeg skal forholde mig?

Min plan var egentlig at vente og se hvordan dagen skrev frem og se om der skete en ændring, men synes det kører vildt op og ned...

Det blev lidt langt.. sorry!

Knus Caroline 36+4 (pks d.18.)

oh caroline,, sådan var mine___-hvis man kan kalde det, veer.jeg havde det som du beskriver fra kl.23 søndag den 13.12 til mandag den 14 kl.18. jeg ringede til fg.og tog der ud kl 18. jeg ventede i ca.30min til at komme ind, da jordm undersøgte mig var jeg 10 cm åben og skulle bare presse...

ring heller,,, var jeg blevet hjemme 1 time mere havde jeg født hjemme

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Altså søde, jeg var jo på vej i fødsel, og der var STOR forskel på mine veer! ... Og pludselig gik vandet altså bare, og så var der kun 2 min imellem veerne og jeg kunne knap nok komme ned til bilen eller noget .. synes du skal ringe.

ved bare at de ikke vil se mig.. og selv hvis de vil er jeg ikke i fødsel!

Hvad kan de så gøre derinde udover at sende mig hjem.. eller indlægge mig, og så kan jeg så være der og kukkelure

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

Hvad kan de så gøre derinde udover at sende mig hjem.. eller indlægge mig, og så kan jeg så være der og kukkelure

Ja, men søde, tænk nu hvis du tager fejl og du ER på vej i fødsel, det er jo ikke godt for hverken dig eller lille Laura .. :-/

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Caroline86 skriver:

Søde ven. Må jeg spørge om noget. Håber ikke du bliver støt.

Men er du meget nervøs for hvad de vil sige hvis du ringer eller kommer derind?

Anmeld

2. februar 2010

Pia

Caroline86 skriver:

Søde igen du aner jo faktisk ikke om du rent faktisk er i fødsel.. Du kan jo have udvidet dig siden du var ved jm..

Jeg tror helt sikker de vil se dig... Og ja øv hvis de indlægger dig og du skal ligge der og kukkelure, men med det vejr vi holder os lige nu, så var det måske slet ikke så tosset endda og være der inde..

Jeg ville ikke syntes det var så "vigtig" og blive tjekket hvis ikke det var fordi du skulle føde ved kejsersnit. Men da du skal det syntes jeg virkelig du skal blive tjekket....

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

suanne85 skriver:

Søde ven. Må jeg spørge om noget. Håber ikke du bliver støt.

Men er du meget nervøs for hvad de vil sige hvis du ringer eller kommer derind?

nej, er slet ikke nervøs, for ved præcis hvad de vil sige

Grunden til jeg tvivler er at jeg ikke har talt med lægen endnu om hvornår jeg skal henvende mig... Min intuition siger mig at jeg ikke skal ringe på nuværende tidspunkt - men jeg har jo ikke prøvet det før, og har ikke sat mig ind i det med ks ordentligt endnu..

Skulle jeg føde normalt ville jeg IKKE ringe.. og det er vel det jeg skal gå efter!? eller hvad?

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Pia skriver:

Søde igen du aner jo faktisk ikke om du rent faktisk er i fødsel.. Du kan jo have udvidet dig siden du var ved jm..

Jeg tror helt sikker de vil se dig... Og ja øv hvis de indlægger dig og du skal ligge der og kukkelure, men med det vejr vi holder os lige nu, så var det måske slet ikke så tosset endda og være der inde..

Jeg ville ikke syntes det var så "vigtig" og blive tjekket hvis ikke det var fordi du skulle føde ved kejsersnit. Men da du skal det syntes jeg virkelig du skal blive tjekket....

Lige præcis

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

nej, er slet ikke nervøs, for ved præcis hvad de vil sige

Grunden til jeg tvivler er at jeg ikke har talt med lægen endnu om hvornår jeg skal henvende mig... Min intuition siger mig at jeg ikke skal ringe på nuværende tidspunkt - men jeg har jo ikke prøvet det før, og har ikke sat mig ind i det med ks ordentligt endnu..

Skulle jeg føde normalt ville jeg IKKE ringe.. og det er vel det jeg skal gå efter!? eller hvad?

Det synes jeg ikke søde, for det her er jo en anden situation nu du ved hun vender forkert det kan jo give komplikationer for både dig og hende, skulle du være på vej i fødsel ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.