"semi-veer"!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

Okay okay okay, lige en æææhm-tanke her fra....

kan hun være igang med at vende sig selv, efter der møffet sådan rundt på hende i vendingsforsøget????

var det evt. en idé at fare på fg til et tjek OG en op/ned scanning, for en sikkerheds skyld???

inden det bliver for sent tænker jeg også bare....

Tænkte det samme..

Jeg havde også lidt hvad jeg troede var uregelmæssige veer 2 dage før jeg gik i fødsel.. men det var bare begyndelsen.. jeg ville også ringe til fødegangen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Pia

Når du skriver nogle veer bider så meget som de gør og så højt oppe, så ville jeg altså kontakte fg..og selvom din livmoder hals ikke er væk, så syntes jeg altså ( uden og vil skræmme dig) at det er for farligt at du ikke blir tjekket.. Det kan altså gå meget stærkt det hele lige pludselig søde..

Og med tanke på at du skal have kejsersnit, så syntes jeg bare endnu mere du skal tjekkes, så du kan få så stille og roligt fødsel som mulig...

Så tag lige og ringe søde Caroline..

Anmeld

2. februar 2010

bredkjaer1

Hej!

Selvfølgelig er det en god idé at ringe hvis du er utryg, men vil bare lige fortælle at jeg havde det på samme måde, da jeg var lige så langt henne som dig, også med forkortet livmoderhals, men endte alligevel med at gå næsten to uger over tid

Up! Havde misset at du skal have kejsersnit, i så fald er det bare med at få ringet

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

her er okay ryddet sne i Århus ven!!!

så ring da og hør hvordan du skal forholde dig, hvis du er nervøs..
du kan bedst selv mærke mavefornemmelsen!

knus til dig 

er ikke nervøs som sådan.. synes bare det er svært at bedømme..

De sagde derinde i går at jeg skal sørge for at komme derind INDEN jeg går i fødsel.. tja øhm... hvordan FANDEN skal jeg lige vide hvordan det er lige inden!?

Men der er SLET ikke ryddet herfra til motorvejen

Anmeld

2. februar 2010

Pia

Caroline86 skriver:

De sagde derinde i går at jeg skal sørge for at komme derind INDEN jeg går i fødsel.. tja øhm... hvordan FANDEN skal jeg lige vide hvordan det er lige inden!?

Igen når de selv siger du skal komme inden du går i fødsel,så er det altså med og komme afsted NU....

For du ved netop IKKE hvornår du går i fødsel.... Det er så forskelligt hvordan folk tolker det og være i fødsel...

Hvis du ikke selv kan komme der ind,så ring til dem og spørg om det er muligt og blive hentet af en ambulance.. De vil så måske sende en tank pga vejret..
Men skide være med det så længe du kommer sikkert frem og blir tjekket...

AFSTED med dig søde Caroline..

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

Jeg synes altså også du skal tage derind søde, mine veer blev først regelmæssige efter 17 timer med uregelmæssige og i den tid var mit vand også gået, så det kan altså sagtens være starten på fødsel, og mine blev også gradvist værre som tiden gik, ring nu hellere ..

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

måske jeg skal gå i seng og se om det ikke går helt i sig selv.. kan jo altid ringe i nat, hvis det ikke går væk! skal nok vågne hvis det bliver ved!

Tænker også at jeg sikkert stresser over den eksamen på torsdag og stress kan jo provokere mange ting. Når der er så lange pauser mellem dem slemme burde det jo ikke gøre noget - ifølge lægerne!?

Ihhh, hvor er bogen med svar på alt når man har brug for den!!!

Anmeld

2. februar 2010

Chalala85

Du skal følge din 6 sans

Men jeg vil dertil sige at jeg ville ringe til Fg

Anmeld

2. februar 2010

bredkjaer1

Caroline86 skriver:

Jeg fik rigtige veer klokken 22.30 og Enya er født kl 00.45, så det kan gå rigtig hurtigt..

Ingen undskyldninger Ring og snak med dem i det mindste..

Anmeld

2. februar 2010

missKat

Caroline86 skriver:

måske jeg skal gå i seng og se om det ikke går helt i sig selv.. kan jo altid ringe i nat, hvis det ikke går væk! skal nok vågne hvis det bliver ved!

Tænker også at jeg sikkert stresser over den eksamen på torsdag og stress kan jo provokere mange ting. Når der er så lange pauser mellem dem slemme burde det jo ikke gøre noget - ifølge lægerne!?

Ihhh, hvor er bogen med svar på alt når man har brug for den!!!

jeg vil ikke sige hvad du SKAL gøre, bare så længe du lover mig ikke at spille helt!!!!!!!!!!! 
Du skal tage Laura´s position med i overvejelserne, for du skal have kejsersnit og I skal vejen fra Silkeborg til Skejby.

Så lov mig det søde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.