Hvad fik I, i konfirmationsgave af Jeres forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Honningblomst

ladydan1 skriver:

Jeg fik en sprogrejse. 3 uger på kanaløen Jersey. Det var helt klart en oplevelse og jeg tænker stadig tilbage på de olevelser jeg fik med hjem.

:-) Sisse som selv gav sønnen et fladskærmstv og prof. underholding til festen.

Det var da også en fantastisk gave du fik dig der..

Ja, jeg tænker også at jeppe enten vil få eller købe alt muligt elektronisk noget..

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

ekzunz

Jeg fik vist en mint-grøn SCO med hvid sadel.....eller en sovesofa....det ene var fra mine forældre og det andet fra min farmor og farfar....Er vist ved at blive gammel....

Da Kenneth blev konfirmeret forrige år gav vi ham en bærbar computer.

Jeg synes en rejse lyder som en rigtig god ide!!!

Anmeld

2. februar 2010

Sees

Eva skriver:

Det gør mig glad at du har det sådan...det giver mig et håb om at mine unger også vil tænke sådan, for alternativet her ville bestemt ikke være godt...

Knus..

Det er jeg sikker på at de ser når de bliver ældre.

Tror, med den alder de har nu, vil de bare gerne "være ligesom de andre i skolen" - Sådan havde jeg det også en periode.
Men min søster forklarede mig at det ikke var en mulighed, og jeg skulle lærer at se det gode ved det. Se at far nu havde meget mere overskud til mig, og at mor nu gerne ville putte om aftenen, osv. Og så lærte jeg at se det gode i det.
Glade forældre = Glade unger

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

Hvor dejligt...

Faktisk er det kun den lille der taler om at det var bedre mor og far boede sammen, og han var under et år da vi gik fra hinanden, så han kan intet huse af det faktisk sagde han i gør at han gerne ville have at jeg, hans far, mormor, morfar og farmor og farfar boede i samme hus for så skulle han ikke savne nogen..

Men det er svært ind imellem, glæder mig bare over at min x bor så tæt på at de kan gå derover når de vil...det bilder jeg mig ind gør det nemmere for drengene..

MetteLetten skriver:

Det er jeg sikker på at de ser når de bliver ældre.

Tror, med den alder de har nu, vil de bare gerne "være ligesom de andre i skolen" - Sådan havde jeg det også en periode.
Men min søster forklarede mig at det ikke var en mulighed, og jeg skulle lærer at se det gode ved det. Se at far nu havde meget mere overskud til mig, og at mor nu gerne ville putte om aftenen, osv. Og så lærte jeg at se det gode i det.
Glade forældre = Glade unger

Anmeld

2. februar 2010

Sees

Eva skriver:

Hvor dejligt...

Faktisk er det kun den lille der taler om at det var bedre mor og far boede sammen, og han var under et år da vi gik fra hinanden, så han kan intet huse af det faktisk sagde han i gør at han gerne ville have at jeg, hans far, mormor, morfar og farmor og farfar boede i samme hus for så skulle han ikke savne nogen..

Men det er svært ind imellem, glæder mig bare over at min x bor så tæt på at de kan gå derover når de vil...det bilder jeg mig ind gør det nemmere for drengene..

Det er da dejligt at han bor tæt på, så drengene selv kan rende derover når savnet bliver for stort.
Min far boede 3 km. væk fra min mor, og jeg synes det var en stor frihed at jeg lige kunne hoppe på cyklen, og cykle over til ham, når det hele var træls hjemme ved mor

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

MetteLetten skriver:

Det er da dejligt at han bor tæt på, så drengene selv kan rende derover når savnet bliver for stort.
Min far boede 3 km. væk fra min mor, og jeg synes det var en stor frihed at jeg lige kunne hoppe på cyklen, og cykle over til ham, når det hele var træls hjemme ved mor

Hvor dejligt at høre fra en der selv har prøvet det.. så lyder det til at det er ok som vi har valgt det herhjemme..

Knus og dejlig snevejrsdag til dig..

Anmeld

2. februar 2010

Sulajma

Jeg er skilsmisse barn, min bror og jeg, har altid boet hos min mor.

.. i konfirmationsgave fik jeg en hest til 35000,- tror jeg, hvis jeg husker rigtig, af min dejlige mor

Af min far fik jeg 2500,-

MEN alle de penge jeg fik i alt (9000,-) skulle jeg give til min mor, til betaling af hesten. Det var også meget fair, men dog en lidt tam følelse at skulle give alle de penge væk, var en lidt tam følelse.
- men i dag, har jeg så solgt den og købt en anden, og det gjorde jeg et par gange, og i dag har jeg den dejligeste og rareste hest, som jeg virkelig elsker over alt.

Håber også at mine fremtidige børn, vil interresere sig for heste!

Anmeld

22. marts 2010

Xenia

Super ide at give ham en rejse det er et minde for livet.

Gav min ældste søn et highschool ophold i konfirmations gave, og han havde et fantastisk ophold i USA, hvor han lærte rigtig mange ting og fik en masse gode oplevelser han kan tage med sig resten af livet.

Min yngste skal konfirmeres om et lille års tid og jeg regner med at give ham det samme. 

Har checket lidt op på markedet og der gives faktisk tilskud og rabatter, hvis man f.eks. rejser med STS.

http://www.sts.dk/denmark/hs/start/nyheder/

Håber i får en god tur!!

Anmeld

22. marts 2010

NinaNymannMadsen

jeg fik et musik anlæg og 1000 kr af mine forældre i konf. gave

Anmeld

22. marts 2010

B&J

Jeg fik festen kjolen et kors og en samle bog hvordan det lige staves og en cykel og mobil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.