Fin gave du fik..
Jeg fik 1000kr af mine forældre og så feste jo..
men de havde heller ikke mange penge og så havde de inden for 1½ år to konfirmationer, et kobberbryllup og to 40 års fødselsdage....jow jow, planlægning.
Ja, en ferie vil være dyr, men det jeg tænkte var om det var for kedeligt, altså mennesker tager jo rask væk på ferie med deres børn op til flere gange om året og det har jeg bare ikke kunne...men måske en ferie bare er noget man giver og ikke som gave? giver det mening....
Tænker at en uge i Rom kan gøres rimeligt billigt og så kan han have de penge fra sin far som lommepenge...men altså, tiden med ham ville jeg nyde, det er jo sidste udkald med så stor en dreng
Knus..
Min mand fik en rejse med sine forældre da han var færdig med skolen, og den snakker han altså om endnu, selvom han var nogle år ældre på det tidspunkt end din søn er næste år. Hans to ældre søskende har også fået rejser af og med forældrene, da de blev færdige, og jeg har indtryk af at det har været en succes. Der var ideen også at det var noget bare de tre skulle gøre sammen.
Jeg har aldrig rigtig haft alenetid med mine forældre før jeg blev voksen (og egentlig også sjældent nu, da familien næsten altid er samlet, når vi ses og fem børn med partnere, egne børn osv bliver jo til en del folk). Jeg tror jeg ville have elsket ren aleneferie med min mor da jeg var fjorten, også selvom vi tog på ferie hvert år som familie.
Jeg fik i øvrigt selv 80'er gaven et stereoanlæg med CD spiller. Wow, hvor var jeg glad for det.
Maria
Anmeld